leer metode

  • Michael

    als ik het boek had dan kon ik dat doen ja en het is geen gewoon boek ,het een docente handleiding

  • Michael

    en wie is b.b dan kan ik daar rekening mee houden

  • Jan

    O, nou zeg, hij weet ook echt alles he! 2x zelfs!

    Bedankt Bartje

  • Bas Bintje

    b.b. is een vriendelijke, hulpvaardige, aardige, erudiete, charmante, scherpzinnige, enthousiaste, intellectuele, verstandige, maar bovenal bescheiden man.

  • ¥ Lotje ­­¥

    :)

  • Persson

    Man?

  • Bas Bintje

    Ach, u weet niet wat een man is, Persson? U bent een typisch voorbeeld van een man die je doet denken aan een grote letter Q: een grote nul met een klein staartje. Of is het wellicht, hetgeen me niet zou verbazen, mevrouw Persson?

  • Persson

    Waarom gebruik je het woord ‘man’ als je twijfelt aan het door mij gekend worden van dat woord? Ben je zo gewend niet gehoord te worden, dat je dat niks uitmaakt?

  • Bas Bintje

    Gezien uw niet aflatende stroom, helaas uiterst simplistische, reacties op mijn inbreng te alhier, heb ik in ieder geval 1 personage die probeert(!) mij te horen. Ik zou het echter bijzonder op prijs stellen indien u ook eens een inhoudelijke reactie zou geven. Maar dat is blijkbaar een brug te ver voor u. U bent meer het type dat afleidingsmaneuvres maakt of gemeenplaatsen plaatst om maar niet op de essentie van de vraag/opmerking/reactie te hoeven reageren. Kwestie van niet kunnen?

  • rita

    en nou graag in het nederlands!!!!!