leer metode

  • Michael

    Hallo iedereen ik zoch al heel een leer methode

    genaamd de leesballon 2 a

    misschien is hij uit de handel gehaald ,maar ik hoop dat er nog iemand dit boek

    des noods weet iemand de uit geven van dit boek zodatik hem zelf ergs kan

    bestellen

    mvg michael

  • Verbaaasde lezer

    Het is slechts een kwestie van tijd voor B.B. hierop gaat reageren…… en ik moet in dit geval zeggen dat ik dat wel kan begrijpen.

  • Michael

    hoe zo denk je dat er ooit iemand is die dit boek voor mij heeft of bedoel je

    het anders

  • Kai

    Mij nie begeijpe.

    Deze taal nedelans ???

  • Bas Bintje

    Tja, nou doet Michael er, door het heel simpel te houden, echt alles aan om zijn vraag ook door u te laten begrijpen, is het nog niet voldoende. Voor u is er blijkbaar geen leermethode voorhanden.

  • Bas Bintje

    U kunt het begrijpen? Grapjas!!

  • Bas Bintje

    Kinheim Uitgeverij. 0183-302537 Postbus 67 4250 DB Werkendam Mail: info@kinheim.com Bezoekadres: Vissersdijk 44 Werkendam

  • ¥ Lotje ­­¥

    Uitgeverij De Boeck, Mireille Moons

    Lamorinièrestraat 31-37, 2018 Antwerpen

    of per e-mail naar

    mireille.moons@uitgeverijdeboeck.be

  • Michael

    oke ik zal haar is een mailtje sturen .weet jij dan nog lotje of ze ze daar nog verkrijgbaar zijn . gebruik jij die dan ook nog deze leer methode in jou klas

  • Michael

    hallo bartje

    ja sorry van mn onduidelijke typen ,maar ik bedoelde dus tezege ,misschien misschien begreep je het al wel datik dat boek dus zocht ( de leesballon 2 a )

    en als dan iemand weet waar ik hem dan kan bestellen , al zou hij uit de handel zij gehaald dan was dat ook goed .

    ik typte het idd wel een beetj onduidelijk