Servië en Rusland woest op "de internationale gemeenschap"

  • Persson

    “De internationale gemeenschap” (lees: het Westen) heeft eenzijdig besloten de “onafhankelijkheid” van de opstandige provincie Kosovo te erkennen. Hiermee speelt het Westen met vuur, omdat ze zo behalve de moslimlanden ook nog de oude erfvijand, het Slavische ras, tegen zich krijgen. Het heeft verder geen enkel nut om al die splinterstaatjes te erkennen, tenzij we terug willen naar de ondoorzichtige staatkundige structuur van de Middeleeuwen van vazalstaten, lenen, heerlijkheden, baronieën, in welke situatie de juridische handhaafbaarheid van een aanpak van de misdaad ook niet zal gedijen, vergelijk het Bokkerijderprobleem tussen 1730-1780 in onze contreien.

  • Bas Bintje

    Kunt u verklaren wat de relevantie van uw bijdrage op dit forum is?

    Het enige dat ik kan bedenken dat er wellicht een bokkerijderschool bij betrokken is.

    Of dien ik uw bijdrage als geschiedenisles te bezien? Zo van: de bokkerijders waren in de jaren 1730 - 1780 een probleem in onze contreien. Of dit inderdaad zo was, is overigens onzeker. Het neigt naar een legende.

  • Persson

    De relevantie bepaalt eenieder voor zichzelf.

  • Bas Bintje

    Dat is werkelijk de meest irrelevante opmerking van de dag. Hulde!!!

  • Persson

    Dara heeft je vader je weer prima mee geholpen, Basje.

  • Bas Bintje

    Zo is dat knul….

  • Klaas Vaak

    Wat ik me dan afvraag ….wat is de relevantie van uw aanwezigheid op dit forum. ????

    @!#$ OFF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Bas Bintje

    Dat zou u vaker moeten, u iets afvragen. Dan had je deze vraag niet gesteld.