concentratie is minder

  • Persson

    Lotje, dan moet je niet bij mij maar bij de Onderwijspagina zijn. Jij weet dat het tegen jou is. Wat ik tegen mezelf zeg, hoef ik uitsluitend te denken. Dat de onderwijspaginamedewerkers alle berichten onder elkaar willen zetten, dat mogen zij weten. Ik reageer op ht bericht, waarop ik reageer. Waarvan akte!

    q.e.d.

  • ¥ Lotje ­­¥

    dan moet je niet bij mij maar bij de onderwijspagina zijn.

    ***********************************************************************

    Nee Persson als jij wil reageren op mij . moet je gewoon heel gewoon mij aanklikken , je bericht schrijven en het staat aan mij vast dan . Tjonge zeg zo moeilijk is dat toch niet . . Ik klik nu jou aan en kijk mijn bericht staat aan jou vast . GA OEFENEN nu:D:D

  • ¥ Lotje ­­¥

    Dan staat tie bij jou waarschijnlijk . Boven aan de kleine letterjes . Op in klappen . Klik dat eens een keer aan . Dan zie je misschien wat ik bedoeld .hahha ….. ik kan hier smakelijk om lachen . ik lach je niet uit maar is wel komisch :D

  • Persson

    Nee hoor, dat is een andere instelling. De boomstructuur is weg, wanneer je de berichten opent. En wat is “tie”. “Die” zul je bedoelen.

  • ¥ Lotje ­­¥

    Boven ,, onderwerpen,, staat inklappen . volgens mij heb jij het daar op staan . klik dat eens aan dan zie je de berichten anders staan . . Want het staat echt l.ullig als je iedere keer aan je eigen hangt , aan het draadje . Ben jij altijd zo langzaam …:D Als het zo in de liefde gaat . Dan kan je onderhand wel 2 dagen er voor uit trekken . hahaa :D sorry maar hier word ik melig van

  • ¥ Lotje ­­¥

    ——————————————————————————–

    onderwijs.startpagina.nl / prikbord

    ——————————————————————————–

    Naar beginpagina | Bericht plaatsen | Inklappen | Zoeken | Alles markeren als gelezen | Huisregels | FAQ | Log uit Vorige berichten

    ******************************************************************************

    Kijk…. zie je dat ,, inklappen,, nu staan?? daar moet je eens op klikken . Dan komen de berichten anders te staan. En dan kan je de prikkers gewoon aanklikken . Dus als je mij dan iets wil zeggen . Klik je mij aan , en het bericht staat dan aan mij vast . Probeer het eens uit.

    Ja geef niets . ik heb alle geduld :D

  • Persson

    Ja, die haalt de boom weg, alvorens de pagina geopend te hebben. Die heb ik dus nooit ingeklapt. Is hij eenmaal uitgeklapt, dan laat hij, ondanks, dat ik het juiste bericht aanklik, alle berichten onder elkaar zien met onderaan een memoveld om een reactie te geven. Die reactie plaatst hij onderaan de lijst met berichten. Ik kwam hieral, toen moest jij nog een computer kopen.

  • Persson

    Ik heb hem: het is “Toon reacties” uitzetten door op “Verberg reacties” uit te zetten.

  • ¥ Lotje ­­¥

    Eindelijk . Dat bedoeld ik nu . Stond tie op inklappen moet je er nog een keer op klikken en staat weer normaal . Ennee………… ik was er al toen moest jij nog een computer kopen ?? wat zeg je Persson . Geen vermoedde maar denk dat ik jaartjes ouder bent dan jij en weet jij hoelang ik een pc heb :D:D ;)

  • Persson

    Je zei wat anders, je had het over in- en uitklappen. Beste Lotje, gezien je spelwijze ben je fors jonger, want in mijn tijd kon zelfs een MAVO-meisje behoorlijk spellen en interpungeren. “Tie”, bijvoorbeeld, is geen Nederlands. En hoe oud je ook mocht zijn, de intrede van de computer en internet hebben we op hetzelfde moment meegemaakt.