Leraar slaat konijntje dood?!

  • Happyturf

    Het moet niet gekker worden. In het kader van aanschouwelijk onderwijs slaat een leraar voor de klas een konijntje dood!

    http://happyturf.blogspot.com/2007/12/leraar-slaat-konijn-dood-column.html

  • roos

    aanschouwend onderwijs?

    was dat een pposje geleden ook al eens in opspraak?

    twee mensen dik en dun moeten van duikplak springen ra ra wie is het eerst beneden.

    deze leraar word vast niet lasig gevallen/bedreigd door zijn leerlingen

    Ach altijd beter als een leerkracht doodslaan of een klasgenootje overhoop steken.

    kikkers ontleden is/was toch ook de gewoonste zaak van de wereld.?

    tis weer eens wat anders als Flappie met de kerst.

    zijn er nog meer berichtgevingen over het konijn/leekracht of is dit het enige ik heb er nl. nog niks over gelezen.

  • Een pan liefhebber

    Moet kunnen, kinderen moeten wat harder worden, het zijn mietjes geworden.

    Daarbij heeft die leraar gelijk iets voor de kerst in de pan.

  • Bas Bintje

    “het zijn mietjes geworden.” Kijk eens aan. U spreekt uit ervaring met uw eigen kinderen? Op bent u wellicht zelf het gevolg van een opvoeding met de zachte hand?

  • Peerke

    Hij heeft gelijk. Dieren worden gehouden om op te eten, dus om te doden. Het onderwijs is softiekwekerij.

  • Brulboei

    Bas, om je van een paar illusies af te helpen, hij heeft een behoorlijk harde opvoeding gehad, zit nu bij de comando's, geeft ook les en kinderen heeft hij niet.

  • ¥ Lotje ­­¥

    Ik vind dit absurd zo iets . Konijnen worden idd geslacht . maar doet dat niet voor een klas met kinderen . Ik vind het een beetje bruut overkomen zoiets. Als een kind een beestje plaagt heb zo,n leraar er iets van de zeggen . ….. Geen goed voorbeeld dus van die leraar. ..;)

  • Brulboei

    Het slachten van een konijn is duizenden jaren door jong en oud gedaan. Waarom is het nu ineens bruut.

  • Bas Bintje

    tjee, het is nog erger dan ik vermoedde….

  • Bas Bintje

    “Het slachten van een konijn is duizenden jaren door jong en oud gedaan. Waarom is het nu ineens bruut?” Het vermoorden van mensen is al duizenden jaren door jong en oud gedaan. Wanneer geeft de onderwijzer daar aanschouwend onderwijs over?