leerlinggedrag

  • Misdefinitie.nl

    Daarmee wordt bedoeld dat de leraar dezelfde irritante gewoonten van de leerling overneemt, maar dan geïnterpreteerd vanuit het beeld van de schoolleiding. Leraar klaagt over onderwijskwaliteit, de manager noemt dat eindeloos zeuren over zaken die onbelangrijk zijn omdat hij van mening is dat de leraar gewoon moet doen wat de baas zegt. Leraar betwist een standpunt, manager vindt dat steeds weer alles ontkennen terwijl hij als manager van mening is altijd gelijk te hebben.

    Leraar vindt het niet okee om in zijn vrije tijd voor school te werken waar hij niet voor betaald wordt, manager vindt dat een gemakzuchtige reactie. Leraar klaagt over werkdruk, manager vindt hem net een leerling die klaagt over het vele huiswerk. Het is naar mijn idee een zeer denigerende manier om aan een leraar het signaal te geven dat hij niet zo moet zeuren als een leerling.

  • Bas Bintje

    Wat een verhaal. U vertoont leerlingengedrag…

  • Bas Bintje

    Ongetwijfeld…. Met een student met mijn naam en faam kan het LOI pronken…

  • roos

    van dag 1 af aan heb ik “misdefinitie” de titel alleen al..niet goed gelezen

    pas toen u in opspraak kwam op dit bord zag ik voor het eerst dat er mis definitie stond….

    De titel die u gebruikt was van dusdanige on interessante aard dat ik mij niemaals de moeite heb genomen om de teksten van uwer hand geschreven de moeite vond om in te lezen….tot op de dag dat men uw geschreven woord ging bekritiseren….

    de site waartoe werd verwezen in combinatie met uw naam is uitermate rasistisch.

    Uw verhaal toont in geen geval leerlinggedrag.

    Uw verhaal toont een mensch die ik het liefst indien al aanwezig in mijn klas in een hoekje wenst te zetten met een paar grote lucratieve oren op zijn kop.

    Als deze tekst zoals BAS zijn reactie leerlinggedrag beoogt dan vind ik het doodeng een leerling met dergelijke gedachten in mijn klas te mogen aantreffen.