verliefd op je leraar

  • jose

    Hallo,

    Ik heb een nogal probleem, ik ben verliefd op mijn leraar wiskunde.

    Ik weet dat dit niet mogelijk is, en het leeftijds verschil is toch al gauw 15 jaar, maar ik kan die gevoelens niet stoppen.

    En volgens mij is het ook wederzijds. Hij geeft mij altijd knipogen, en als ik langs kom wil hij mij toch even aanraken, het gekke is dat doet hij alleen bij mij.

    Het is nu zelfs zover. dat als hij mij niet zou willen ik hem ga aangeven bij de directie, want hij geeft mij het gevoel dat ik heel bijzonder voor hem ben.

    Wat raden jullie mij nou aan?

  • melissa

    Gewoon even een koude doche nemen is hopelijk al voldoende.

  • Bas Bintje

    een psychiater te raadplegen…. en wel heel snel!

  • ¥ Lotje ­­¥

    je hoofd in een emmer met water steken voor afkoeling .

  • jannie

    wat gemeen dat je met de gedachte speelt om het te melden bij de directie.

    jou hormonen op hol en dat kost hem de kop.

    ik denk dat je eens moet informeren bij je klasgenootjes hoeveel dametjes er nog meer zijn die een oogje op hem hebben en ook denken dat hij een oogje op hun heeft

  • ¥ Lotje ­­¥

    precies . een trap onder d,r kont en zoek maar een andere school . . als ik die leraar was kreeg ze een nul voor gedrag.:+

  • Brulboei

    Jose, als jij hem aan geeft bij de directie, trek je toch aan het kortste eind.

    Het lijkt op ordinaire chantage en dat is strafbaar. Als hij dat aangeeft bij de poltitie denk ik dat jij echt de klos bent. En geloof me, hij zal zeker niet zeggen dat het wederzijds is, zeker niet wetende dat zijn baan daarmee op het spel staat.

    Niet erg slim om jou plannen hier op het forum tezetten, daarmee heb jij je zelf de das om gedaan.

    Wat ik jou aanraad, geen rare dingen ondernemen en alles zo snel mogenlijk vergeten.

  • ¥ Lotje ­­¥

    wat is hierop je antwoord?? nou ??/ volgens mij was ze een voorbijganger die een scheet liet hier .:D

  • Bas Bintje

    er zit in ieder geval een luchtje aan

  • roos

    vies scheetje

    vast geen scheetje van een meid