six hundred three scores and six

  • Peerke

    Wacht u voor het merkteeken van het Beest, want hij, die het draagt, kan weder koopen, verkoopen noch wederverkoopen. Ende wie onderscheidingsvermogen bezit, berekene zijn getal, ende zijn getal was zeshonderd zesenzestig.

    Ik heb het natuurlijk over het teken van het beest, tegen welks tentakelen het onderwijs de jeugd moet beschermen.

  • J.

    Huh, tik je niet helemaal?

  • Peerke

    Geloof je niet, dat het werkelijkheid is?

  • Theo

    Peerke, klik op

    http://www.hulpnet.com/fun/antichrist.htm

    voor meer ‘teekens’

  • evelien

    Ik zou zeggen, neem nog een jointje en blijf van je toetsenbord af.

  • Bas Bintje

    hm, hier spreekt de ervaringsdeskundige…

  • evelien

    Ik houd t liever bij een kop koffie

  • evelien

    heb liever een bordje aardappelpuree

  • Gerard

    Compleet bezopen en stoned zou ik zeggen dat het onderwijs zichzelf beter kan beschermen door te doen waar het voor is, namelijk lesgeven en fatsoenlijk.

    Onlangs heb ik zelfs de taalfouten uit het schrijven van de juf in het rapport van mijn dochter moeten halen.

    Dat zal ze nog te zien krijgen !

  • Bas Bintje

    “Compleet bezopen en stoned zou ik zeggen dat het onderwijs zichzelf beter kan beschermen door te doen waar het voor is, namelijk lesgeven en fatsoenlijk.”

    Tja, je kunt het vanzelfsprekend ook zeggen als je nuchter bent. Of durf je het slechts te zeggen als je compleet bezopen stoned bent? Of is de opbouw van de zin incorrect? Laat juf bovenstaande maar niet lezen. Voor je het weet sta ja dan wellicht in de hoek!