gezocht boeken Taalleesland (oud)

  • menko baarda

    Wie kan ons helpen aan (tweedehands) lesboeken “Taalleesland” oude uitgave van(af) 1995, bij Bekadidact in Baarn?

    Voor de groepen 4 t/m 8. hebben wij in totaal 71 boeken nodig.

    (lijst kan ik toesturen)

    Door plotselinge aanwas op onze school hebben wij deze boeken hard nodig, maar onze aanwezige boeken zijn nog niet afgeschreven.

    Wie kan ons helpen met (afgeschreven) bruikbare boeken voor een redelijke prijs?

    Vriendelijke groeten

    Menko Baarda

  • Jet

    menko baarda schreef:

    >

    > Wie kan ons helpen aan (tweedehands) lesboeken “Taalleesland”

    > oude uitgave van(af) 1995, bij Bekadidact in Baarn?

    >

    > Voor de groepen 4 t/m 8. hebben wij in totaal 71 boeken nodig.

    > (lijst kan ik toesturen)

    >

    > Door plotselinge aanwas op onze school hebben wij deze boeken

    > hard nodig, maar onze aanwezige boeken zijn nog niet

    > afgeschreven.

    >

    > Wie kan ons helpen met (afgeschreven) bruikbare boeken voor

    > een redelijke prijs?

    >

    > Vriendelijke groeten

    >

    > Menko Baarda

    Sterkte, maar is het ouderfonds niet bereid te helpen? Ik heb hier al tijden boeken staan ivm het fiet dat de eerste Montessorischool van onze zoon tijdends de nieuwjaarsnacht is afgebrand; ik heb ze bewaard in de hoop de nieuwe school weer op de huppel te kunnen helpen, maar mocht iemand bezig zijn zonder geld een bieb op te bouwen, bij voorkeur binnen het Montessorionderwijs …..

    Ik heb hier nog een halve kubieke meter hoogwaardig en up to date materiaal staan; en het kan maar iemand ten goede komen, nietwaar?

    Jet, wier mailadres open en bloot in haar profiel staat.

  • Jeannette

    Beste Menko,

    Via google kwam ik terecht op een bericht dat je hebt achtergelaten.

    Dat ging over boeken van Taalleesland. Wij hebben inmiddels een nieuwe methode gekozen voor taal.

    We hebben op school nog van allerlei materialen liggen van taalleesland die we niet meer gebruiken.

    Van groep 4 hebben we bijvoorbeeld nog veel nieuwe ongebruikte werkboeken.

    Hebben jullie ze nog nodig, misschien kunnen jullie voor een klein prijsje dingen over nemen?

    Mvg,

    Jeannette voor den Dag