Laat je huiswerk maken!

  • Bas

    Beste scholieren,

    worden jullie er ook moe van om elke dag aan je huiswerk te zitten?

    Scripties, boekverslagen, videoverslagen, opdrachten geschiedenis en ga zo maar door…

    Dan is er vanaf volgend schooljaar iets nieuws voor jullie!

    www.slapendslagen.nl

    Wij maken jullie huiswerk!

    Neem een kijkje op onze site en hopelijk mogen we u gauw als klant begroeten!

    Met vriendelijke groet,

    Bas en Frank

  • Peerke

    Het doel van het huiswerk is toch, dat de kennis van het boek in je hoofd komt. Adviseer dan iemand om te gaan werken. Op al die ongemotiveerde werkkrachten zitten de hogere segmenten van de arbeidsmarkt niet te wachten.

  • frank

    Op jullie website staat: uitgebreidt worden "

    Ga eerst eens iets aan je Nederlands doen.

    Ben het 100 % met Peerke eens.

  • Marto

    Het lijkt mij een uitstekend idee.

    Ik heb wel een vraag.

    Tot nu toe hebben docenten mij altijd proberen wijs te maken dat ik zelf mijn huiswerk moest maken, omdat er anders niets aan zou hebben. Nu ik zelf docent ben, doe ik dat ook met mijn leerlingen.

    Misschien heb ik iets in de leer- en studietechnieken gemist. Ik hoop dat jij mij kunt vertellen wat dat is. Als je mij kunt overtuigen, garandeer ik je dat je miljonair wordt met jouw huiswerkservice.

  • Misdefinitie.nl

    Huiswerk maken laat je toch gewoon door de nerd van de klas doen? Wie gaat daar nu voor betalen?

  • frank

    Een goede bijdrage aan de debilisering van de maatschappij. Ga zo door mensen!

  • Peerke

    Het zwakt de concurrentie in ieder geval af. Misschien moeten we een donatie doen.

  • roos

    grinzz…zeker weten…..

  • roos

    Deze twee nerds zijn voor zichzelf begonnen

    welke onderwijs doelgroep heeft het bedrijf trouwens voor ogen

    Voormalig BLO niveau ,VMBO, Gesloten Islamitische school in Amsterdam ,..?..

    oh natuurlijk de Ali B generatie…

  • Peerke

    Dan loopt hij achter, want volgens mij zijn alle genoemde schooltypen al jaren huiswerkvrije scholen. Als je tijd hebt om op straat te hangen en kilometers geluidswal onder de verf te spuiten, dan heb je geen tijd voor huiswerk.