enquete invloed geboortevolgorde op karaktereigenschappen

• sophie

Samen met twee studiegenootjes doe ik een onderzoek naar de volgorde van geboorte (ben je het oudste kind in een gezin of een later geboren kind) op de ontwikkeling van bepaalde karaktereigenschappen. Hiervoor hebben we een enquete opgesteld waarvan we hopen dat die door heel veel mensen wordt ingevuld. Met het onderzoek richten wij ons op kinderen (en volwassen kinderen) uit 3-kinder-gezinnen.

Kom je uit een 3-kinder-gezin en heb je 5 minuten de tijd om een online enquete in te vullen? Klik dan de volgende link aan. Het zou ons onderzoek erg helpen.

www.thesistools.com/?qid=32395&ln=ned

Alvast bedankt!

groetjes Sophie

• inge

ok

• Katrijn

Hallo Sophie,

Ik zit in het zesde jaar van de middelbare school in België.

En wij worden verwacht op het einde van dit schooljaar ( rond mei 2008) een eindwerk in te leveren. Het onderwerp mochten we zelf kiezen. Ik heb gekozen om een werk te maken over de invloed van de geboortevolgorde op je leven. Bij opzoekingswerk hierover, kwam ik terecht op deze site.

Ik weet niet of jullie nog steeds op zoek zijn naar mensen die de enquete willen invullen (want dan wil ik dat zeker wel doen, want ik kom ook uit een drie-kindergezin), of jullie onderzoek ondertussen al in afgerond.

Mijn vraag of er misschien enige mogelijkheid was dat jullie jullie onderzoek of een deel ervan, misschien zouden willen doorsturen, of dat jullie me misschien zouden kunnen helpen om meer informatie te vinden over dit onderwerp.

Als jullie zouden willen, kunnen jullie contact met mij opnemen via mijn emailadres:

katrijnhallaert599@hotmail.com

Alvast bedankt,

Katrijn Hallaert

• Femke

Hallo !

Wat een toeval! Ik maak ook mijn eindwerk over de invloed van de geboortevolgorde op de persoonlijkheid en al even toevallig kwam ik op deze site terecht.. als jullie info hebben die mij zou kunnen helpen of eventueel al resultaten van jullie onderzoek hebben, mogen jullie mij altijd contacteren!

Dankuu x

femseltje@hotmail.com

• Mirjam van Zetten

Hallo Sophie en studiegenootjes,

Via google kwam ik op deze site, omdat ik naar geboortevolgorde zocht. Daar gaat nl. ook mijn vwo/profielwerkstuk over, en omdat het erg moeilijk is informatie over geboortevolgorde & ontwikkeling te vinden, is ook mijn vraag (heel origineel) of ik iets van jullie opdracht toegestuurd zou kunnen krijgen? Of anders misschien tips van de bronnen die jullie gebruikt hebben?

Het zou me echt ontzettend helpen! Kunnen jullie contact opnemen via mijn emailadres, ik weet niet of het te zien is voor jullie, dus zet ik het ook nog in dit bericht: mirjamvanzetten@hotmail.com.

Groetjes, Mirjam

• melissa1

Er staat op google heel veel over dit onderwerp.

• Marit

Beste Sophie,

Ik weet niet of deze topic het nog doet, maar ik vind het het proberen waard.

Ik zit nu in 6VWO en moet een profielwerkstuk maken. Ik wil onderzoeken wat nou typische karaktereigenschappen zijn van de oudste, de middelste en het jongste kind in een gezin met 3 kinderen. Nu zie ik dat jullie dit al gedaan hebben en vroeg me af of er uit jullie onderzoek duidelijk conclusies te trekken waren. En ik vroeg me ook af of jullie tips voor mij hebben en eventueel enquetes of uitslagen willen delen.

Graag hoor ik van je,

Groetjes Marit

• Floor Louwerens

Hallo,

Graag wil ik de enquete bekijken omdat ik mijn profielwerkstuk ook over dit onderwerp houdt. Kan ik deze nog bekijken, het zou me erg helpen.

Hartelijk dank,

met vriendelijke groet,

Floor Louwerens

• peter samwel

Graag zou ik willen weten wat de uitslag is van de enquete over de invloed gebortevolgorde op karaktereigenschappen.

Waar kan ik de bevindingen erover lezen?

Dank bij voorbaat voor uw medewerking

Peter Samwel

p.samwel@kpnplanet.nl

Varsseveld