politie bellen

  • roos

    Mijn mening is dat er veel meer mogelijkheden moeten en mogen zijn omtrent de openbaring van het huidige onderwijs.

    De kreet hier op deze pagina als ouder/verzorger zijnde vind ik van dusdanige ernstige zaak ..dit is nl een noodkreet van een ouder die het vraagstuk (er van uit gaande dat hier ook docenten komen)op de onderwijs pagina prikt in de hoop enige wijze adviezen mee kan krijgen…uw advies daarbij ter zijde latend.

    Ouders worden van hot naar her gezonden naar pietje klaasje geesje enz enz…waarvan de 1 nog minder kennis heeft van zaken als de ander.

    Ik kan me voorstellen da je hier prikt en blijf dat ook vooral doen wat er zitten zo n u en dan best wel wijzen wegen bij die je kunt bewandelen er wordt je in elk geval stof aangereikt waar je over na kunt denken.

    Mijn menig is da mensen die vinden dat je ergens geen rechten voor hebt ergens anders moeten gaan prikken.

    www.meninglozemensen.pagina.nl

  • roos

    Getuigen misschien

  • Peerke

    Zouden de kinderen als getuigen geaccepteerd worden? De kans blijft te groot, dat ze door de docente onder druk worden gezet. Ik denk, dat het beter is ee andere school te zoeken.

  • rebekka

    school heeft benoemd dat hun methode is, om te vertellen dat ze de kinder politie gaan bellen als hij weer in paniek zal raken. Dat hij dan de gevangenis in moet.

    Dit is tegen onze gezinscoach gezegd…

  • rebekka

    Onze zoon gaat volgend school jaar naar een andere school, dus in principe is hij daarna “beschermd” tegen deze school.

    Weerbaar maken, dat probeer ik altijd, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan ;)

  • rebekka

    tis idd wel fijn om even van anderen, die verder weg staan van de situatie, te horen/lezen, wat die ervan vinden.

    Ik zit er natuurlijk midden in, ik weet dat het menselijk is om dan bijvoorbeeld van een mug een olifant te maken…

    Ik wil idd gewoon advies, wat ik het beste kan doen… het officieel aanpakken, of informeel, of gewoon maar laten gaan omdat hij bijna naar een andere school gaat.

    Die weg, dus een evt officiele klacht, die doe ik niet via dit forum natuurlijk!

  • rebekka

    Ook heb ik foto's gemaakt… maar naar de rechter… tja dat vind ik wel erg heftig hoor….

  • Rein

    Dit moet je juist wel op forum zettenvechter schreef:

    >

    > Mijn mening is, dat je er beter aan doet om jouw problemen

    > met de school niet meer op een openbaar forum te bespreken.

    >

    > Beter is het om even op de site www.onderwijsklachten.nl te

    > kijken en eventueel daar je problemen neer te leggen.

  • Peerke

    Pas als je volwassen bent, weet je wat je als kind had moeten zeggen, maar op het moment zelf ben je daar niet tegen opgewassen.

  • roos

    onzin

    ken bijzondere kindertjes…die hun mondige papa en mama zo na leuteren…