voorschoolse opvang

  • Rein

    Ik heb het gevonden bij postbus 51

    Na 1 augustus 2007 zijn alle basisscholen verplicht voor voorschoolse opvang te zorgen van 07.30 tot 08.30, zij kunnen het ook uitbesteden aan een andere organisatie

    Dat was m'n vraag

  • Peerke

    Ja, dan zetten ze het speelplein al open. Dat was in de jaren zeventig al.

  • frank

    Is dit het nieuwe leren?

    Jezelf een vraag stellen en m ook nog zelf beantwoorden?

  • sandra

    laten we niet zo negatief over doen. Blijkbaar zijn er mensen die het nodig hebben.

  • Peerke

    Ik doe “negatief”, wanneer ik dat wens, ook al past dat niet in het marketingpraatje van de overheid. Ebn gelukkig velen met mij. Dat ze eerst eens zorgen, dat basisscholen met archaïsche leermethoden stoppen.

  • ien

    arme kinderen die zo vroeg gedropt worden,, erg zielig,

  • sandra

    ik heb inderdaad er ook van gehoord dat de scholen verplicht worden gesteld.

    Ik wil pas in 2009 echt gebruik van maken, dan wordt mijn jongste kind 4. En ik wil graag mijn parttime baan (3 dagen)behouden.

    Op dit moment moeder past op mijn kinderen en brengt de oudste naar school en haalt weer op en dat doet ze 2 dagen. Mijn man heeft 1 dag in de week vrij. Zo hebben wij het opgelost. Daarom willen wij in de toekomst 2 dagen gebruik van maken en vind het zeker niet “schadelijk” voor het kind. En ik zal niet zomaar mijn kinderen “droppen”.

    Een tijdje terug was het zelfs op het nieuws. De kinderen van de werkende moeder zijn gelukkiger dan van niet werkende moeder.

  • Peerke

    Ach, daar heeft waar iemand een onnozel kruistabelletje gemaakt.

  • roos

    goeie oude eik in het midden van het plein met kettingen eraan

    kunnen ze er ook niet vandoor

  • sandra

    waarom zijn jullie zo tegen dat voorschoolse opvang? Kunnen jullie me dat gewoon vertellen zonder van die rare en kwetsende opmerkingen te maken. Alsof ik mijn kind aan een boom ga vastbinden! Wat denk je wel.

    We zijn niet allemaal “rijk” om lekker thuis te blijven.