aangeboden: bijles Nederlandse taal

• Yoel

Dag,

Ik hoop dat u dit even wilt lezen.

Taal is een belangrijk medium; dat merkt men het vaakst als taal niet optimaal is. Ik kan hierbij helpen door bijles Nederlands te geven, of door iets dat geschreven is na te kijken op grammaticaal, spellings- en inhoudsniveau. Het is namelijk niet alleen belangrijk dat je foutloos schrijft, maar ook dat de bedoeling goed overkomt.

Ik heb ruim 10 jaar taal(onderwijs)ervaring in een instituut dat zich bezighoudt met taal, didactiek en schrijfonderwijs, heb tevens gewerkt als docent Nederlands en communicatiedocent op een MBO-instelling en ben enkele jaren geleden cum laude afgestudeerd in de psychologie.

Heeft u iets geschreven en wilt u daar graag wat professionele back-up bij?

Kent u iemand die wel wat hulp kan gebruiken in de Nederlandse taal?

Weet u niet hoe u iets op papier moet krijgen?

Heeft uw kind moeite met spelling of grammatica?

Is er een andere taal-gerelateerde vraag?

Mail me dan.

Groeten, Yoel van Slooten

• kity

Hoi waar heef je les ?

en hoe duur ?

Is het in groepjes ?

groetjes en bedankt al vast!

• pe

test

• yoel

Dag Kitty,

excuses voor de vertraagde reactie, maar ik was in de veronderstelling dat mails op deze prikpagina automatisch in mijn inbox terecht zouden komen. Dat was niet het geval. Graag mail je me op mijn privé adres: yoel_856012@yahoo.com

Groeten, Yoel

kity schreef:

>

> Hoi waar heef je les ?

>

> en hoe duur ?

>

> Is het in groepjes ?

>

>

> groetjes en bedankt al vast!

• rene tinsel

Hallo Yoel,

Ik weet dat dit berichtje zeer ongepast is, maar toch.

Hoe gaat het met je? Naar ik hoop goed, dat zou me deugd doen.

Het ga je goed in het leven, pas goed op jezelf.

Met vriendelijke groet,

Rene Tinsel,

Hengelo (o)

• Sandra

Hallo Yoel,

Graag ontvangen wij meer informatie van u ivm spelling en grammatica problemen van onze zoon uit groep 8

Met vriendelijke groet, Sandra

Tel:053-5363938

• Lotte Effing

Hallo Yoel,

Ik was op zoek naar hulp voor mijn studie, en ik las uw bericht hoewel hij al wel heel oud is probeer ik het toch.

Ik studeer communicatie aan het Windesheim in zwolle, ik ben 2de jaars, en ik moet voor mijn 3de periode mijn P halen.

Dit zal lukt op alle gebieden behalve taal, ik loop hier namelijk zodanig in achter dat ik de toetsen niet kan halen en dossiers niet goed genoeg zijn.

Ik heb hier dan over grammatica, spelling, schrijven enz.

Mijn vraag is bied u dit nog steeds aan? En ik woon zelf in Hengelo, en ik zal graag dicht bij de deur willen hebben.

Ik hoop van u te horen

M.v.g Lotte Effing

• Bijlesnederland

Misschien kun je eens een kijkje nemen op Bijles…BijlesNederland.nl hier is het mogelijk een gratis advertentie te plaatsen waarop vele aanbieders kunnen reageren.

Zo vindt je makkelijk bijles, en het kost je geen cent!

Hoop dat je er wat aan hebt.

Joost

BijlesNederland

• ella

ik ben student en we krijgen vaak teksten die verbeterd moeten worden hiermee bedoel ik": punten , komma`s , e alinea`s, dit moeten perfecte zinnen worden.

als ik hierbij hulp nodig heb wat is dan uw tarief??en hoe snel hebt u een tekst klaar? kunt u me de antwoorden mailen? alvast bedankt..

• Sagar

Tip top stuff. I'll exepct more now.