MBO

  • ninabobo

    ik vraag me dan sterk af welke opleiding dit is want ik ben zelf docent aan een MBO school nou onze leerlingen werken zich een slag in de rondte en komen echt wel aan meer dan 10 lesuren per week…. ze zijn er dus wel hoor die scholen die zich wel aan goede lessen en uren houden.

  • sasja

    Heb nu de ervaring met 2 MBO scholen en hoor over vele andere en het is prut, meer kan ik er niet van maken

    De leerlingen komen en gaan wanneer ze willen en de leerkrachten hetzelfde

    Mijn kind is een andere opleiding nu begonnen en heeft nu wel 15 uur les in de week, wie weet gaat dit beter.

    Het is echt niet te geloven dat er niemand van hogerop dit inziet maar ja …… die hebben kinderen die naar dure particuliere scholen gaan denk ik, zou het anders ook niet weten hoe het zit.

    Lang leven de vernieuwingen in het onderwijs en de leerplicht

  • Alex

    Ik ga ook naar school op een ROC, en ik moet zeggen dat ik het op zich wel mee vind vallen behalve dan dat de administratie knap zuigt en we nog geen boekenlijst hebben (en we zijn al bezig vanaf augustus… gaat goed he). Ik hoef gelukkig maar een dag in de week naar school, dus misschien komt het daar wel door dat er bij ons geen lessen uitvallen en zo. De rest van de week loop ik stage. Maar toch vind ik het knap prut en loop er aan te denken om er mee te stoppen, maar aan de andere kant ben ik dan nog niets verder als toen ik begon met de opleiding…