Mijn dochter zit nu officieel thuis ,zij was verwijderd van school, omdat zij niet meer te handhaven was volgens de school, met mij toestemming was dijk&duin , pcl /zorgplatform ingeschakeld, zij heeft diverse testen gehad die niet echt op gedragstoornissen uitkwamen, behalve de testjes van mevr.xxx van dijk en duin zelf
Ik ben ervan overtuigt dat de school de bezwaren sterk heeft verzwaard om een verwijdering mogelijk te maken. Ik was ook in beroep gegaan tegen de verwijdering,maar de school werd in het gelijk gesteld(zoals altijd), mevr.xx van dijk &duin heeft daar nog eens een handje aan meegeholpen door de school ook gelijk te geven.(Er is ook overleg tussen de school en dijk &duin geweest over de verwijdering)
Waarschijnlijk om haar advies wat zij afdwingt bij pcl kracht bij te zetten
(Het advies was het Bascule) Natuurlijk vonden wij dit besluit heel erg, en nu blijkt ook dat wij machteloos staan. Wij hebben een onderwijsconsulent ingeschakeld, leerplichtambtenaar, geen van beide wil ons helpen aan een school
Wij hebben zelf scholen benaderd, maar die vragen informatie op bij de oude school waar zij verwijderd is , en zelfs een gesprek is niet eens mogelijk
Het Bascule heeft namelijk geen plek op korte termijn en wil eerst weten of behandelijg gewenst is.Dus op dit moment zit zij thuis zonder onderwijsl, met het gevolg dat zij nu ook nog eens een leerachterstand krijgt die zij niet had.
Wat is er nog mogelijk? Ik denk zelf niets meer