hulp met taal

  • Daniela

    Hallo lieve mensen,

    Ik ben een studente aan de Erasmus Unversiteit en binnenkort moet ik voor mijn studie een literatuurveslag schrijven. Omdat ik van een Bulgaarse afkomst ben (ik woon hier sinds 9 jaar, maar heb niet van het Nedellandse middelbare onderwijs genoten), ben ik niet zo zeker over mijn Nederlands. Meestaal maak ik domme, kleine grammaticale foutjes of stel ik iets verkeerd op.

    Tot voor kort deed mijn vriend de verveelende werk om mijn geschriften na te kijken, maar we zijn nu uit elkaar.

    Ik wil hier vragen als er iemand is die mijn werk na zou willen kijken en verbeteren(eventueel tegen een vergoeding, maar hou aub rekening mee dat ik een arme studente ben :)

    Groetjes

  • Brulboei

    Kijk of je Muttah kan berijken, hij is ons taalwonder .

  • muttah

    Brulboei,

    Men schrijft: bereiken, dan wel verrijken. En voor jou is deze vingerwijzing helemaal gratis.

    Muttah

  • Natasja

    Hallo Daniela,

    Als je nog steeds niemand hebt om je werk na te kijken wil ik het wel doen.

    Laat maar weten of het nodig is.

    Groeten,

    Natasja

  • daniela

    Hoi Natasia,

    Bedankt voor je vriendelijke voorstel. Ik ben nu volop bezig met het schrijven en verwacht rond de 15de klaar te zijn met de eerste versie.

    Ik hoop dat je van het onderwerp niet zal schrikken, want ik scrijf over de ambulante bechandelingen van de seksuele delictplegers.:0

    Stuur me een mailtje als je dat geen probleem vind.

    Groetjes

    Daniela

  • Brulboei

    Ik vraag niet om een vingerwijzing, vraag alleen of jij Daniela zou willen helpen.