ultravliegtuigen

  • kevin

    hallo daar aan de andere kant wie kan mijn helpen. ik moet gegevens hebben over ultravliegtuigen.van welke materialen ze zijn gemaakt en waarom deze.ik heb van alles geprobeerd op internet maar kan niets vinden en ik moet het voor morgen hebben.

  • muttah

    Lees een boek!

  • Natasja

    Twee tips:

    - begin de volgende keer eerder

    - probeer het nogmaals maar nu met andere zoektermen?

  • kevin

    natasja wij kregen het pas woensdag op de meester had weer eens een pest bui. en ik heb eerst zelf op internet gezocht. en de bibioteek is dicht als ik uit school kom.maar het is me wel gelukt.

  • kevin

    muttah ik ben geen achterlijke bartje.bij de handje

  • muttah

    Beste Bartje,

    Zeg Kevin, dat hij pestbui en bijdehandje voortaan aaneenschrijft.

    Met de beste bedoelingen en vriendelijke groeten van Muttah.

  • Carel

    Wat een eng mannetje ben jij zeg,…met je stomme opmerkingen, geef gewoon advies of hou je muil dicht.

  • muttah

    Beste Carel,

    Wie een middelbare scholier adviseert gewoon een boek te lezen of een paar woorden juist te spellen is een eng mannetje en moet zijn muil houden. Heb ik je zo goed samengevat?

    Groet,

    Muttah

  • Silent

    De beste Carel vroeg niet om een samenvatting van zijn bericht.

  • Jet

    Grin, ik heb een heleboel gevonden onder andere zoektermen. Maarre, Kevin, heb je geen mensen in de buurt die je kunnen helpen om te googlen als je weer eens zo'n kortetermijnopdracht krijgt:?

    Heb je inmiddels al een waardering voor jouw werk aan die opdracht gekregen?

    Dag, Jet