buiten de schoolvakantie om

  • sil

    Ik heb een vraagje.

    Wie heeft er ervaring met vakantie buiten de schoolvakantie's om?

    Alvast bedankt voor de moeite, sil

  • Jet

    Ik, maar daar moeten wel zwaarwegende redenen voor zijn. Onze zoon werd de eerste dag van de zomervakantie geopereerd en z'n vader twee weken later; heb tijdens de betreffende vakantie toestemming aan het hoofd van de school gevraagd om onze zoon later (i.e. enkele dagen na het begin van het schooljaar) te laten beginnen, en toestemming gekregen.

    Ons werd vanwege de omstandigheden ook aangeboden om helemaal buiten de vastgelegde vakantieperiode 3 wkn weg te gaan, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

  • sil

    Tis namelijk zo dat wij in de herfstvakantie naar kreta wilden, ik aan mijn dochter heb gevraagd of ze de vakantie na wilde kijken op internet.

    Heeft ze gedaan en ik heb dus de reis geboekt en kwam er de volgende dag achter dat het een week later was.

    Zit dus met een giga probleem.

    1900 euri's probleem om precies te zijn.

    Tis dr eerste jaar (brugklas) en nou zeggen mensen in mijn omgeving dat ik ze gewoon ziek moet melden maar daar heb ik eigenlijk weinig zin in.

    Hoop dat als ik eerlijk ben dat ze een uitzondering willen maken.

    Sil

  • M Lavell

    Nee, daar krijg je vast geen toestemming voor.

    Gedoe ook met school, leerplichtambtenaar, boete.

    Ik denk dat je aan je reisbureau moet vragen of je de reis om kunt boeken. Dat kost geld, maar dat is denk ik goedkoper dan de boete voor een week verzuim.

  • sil

    Dat is dus het probleem, ik kan niet meer omboeken de rest zit vol.

    sil

  • M Lavell

    Dan heb je pech.

  • Jet

    :D:D:D Deze droge opmerking …… laat me smilend m'n bed in duiken, waarvoor dank,

    Jet