Heb ik ook gedaan
ik vindt het ook een zeer laaghartige manier om ouders te benaderen.
men klaagt veel op de desbetreffende dorpschool met krap aan 10 leerlingen over werkdruk.
Ik begrijp heel goed dat deze Mw ook graag haar subsidies zo snel en makkelijk mogelijk wil verkrijgen.
In eerste instantie is heeft ze bij de diverse ouders persoonlijk aangeklopt of men zich niet geliijk wil aanmelden met de eerste de beste druk achtig kindje als zijnde AD/HD er daar gingen al niet alle ouders mee akkoord en toen kregen we dit lijstje onder onze neuzen gedrukt en de toen nog steeds vervelende ouders werden telefonisch nog eens benaderd met de vermeldingen in de nieuws brief U moet invullen per omgaande enz enz.
Ik heb deze Mw ook vriendelijk verzocht hierover geen contact meer met ons op te nemen gezien de opleiding van ouders verzorgers voogden enz haar niet onbekend is…..bats telefoon erop..dan nog even netjes op schrift.
gezien de vele klachten op deze kleine maar vooral ijzondere dorpsschool geef je klacht geplichtsgetrouw door aan de bovenschoolse directeur sedert een maand ook in deze kleine provincie actief.(voorheen had men nog geen bovenschoolse directeur en kwam je bij de plaatselijke ambtenaar terecht.)maar ook daar uiteraard geen respons.
M.a.w wees welkom in de wereld die onderwijs heet u kunt u gang gaan naar het u geliefd.
Beste heer M.Lavell
Beste heer Jos van der Sterre
mag ik u beide danken voor deze aanreiking t.b.v van 1 de zovele slecht functionerende scholen die ons landje rijk is.