dwang en gevolgen

  • Jan

    Veel verder dan dit soort stomme reacties kom je gelukkig niet meer.

  • Jos van der Sterre

    Ik kan je reactie niet begrijpen Chris.

    In de eerste plaats lijkt het mij voor jou onmogelijk te weten wat de prikbord gebruikers denken. In de tweede plaats lijkt het mij dat je niet eens weet wie het zijn en wie er hier meelezen.

    Om een volwaardig lid te worden van deze pagina (en laat ik erbij zeggen dat het eigenlijk verkeerd is te spreken over “lid”), hoef je volgens mij alleen maar mee te doen.

  • Jos van der Sterre

    Je hebt niet goed gelezen Jan.

  • Chris

    Ik heb het idee dat er veel mensen al “naar” gedaan hebben in jou richting, vandaar ook je reactie om na de webmeerster te gaan. Neem het als een oordeel over je topics dat veel mensen op deze manier reageren op je. Ze zijn je zat. Ik ben je eeuwige topic zat, je lijkt zo wel een one pony show. Ik neem aan dat je meer in je mars hebt dan wat je nu laat zien. Ik ben jou nog niet zat, want ik kan je wegklikken als het moet dus geen persoonlijk oordeel nodig. Maar ik ben echt uitgekeken op de vrijwaarinsscholen ofzo heb geen eens meer zin om te kijken of ik het goed heb geschreven. maar omdat je altijd op inIternet bent en om de drie dagen een nieuw bericht plaatst kan ik niet om je heen. Moet wel de berichten inklappen om nog normaal gebruik te kunnen maken van deze pagina.

    Groeten Chris.

  • Jos van der Sterre

    Ach ik troost me met de gedacvhte dat iedereen die reacties van jou onder ogen heeft gehad al geen maaginhoud meer over heeft.

    Maar verteel eens: Welke spelregels leg ik uit ?? Ik heb namelijk helemaal niet het idee dat ik een spelregel heb uitgelegd ….