weer problemen op school?

  • Jos van der Sterre

    Misschien is het het makkelijkste om een tweedehands wetboek met het internationaal recht op de kop te tikken. Anders kun je voor alle wet en regelgeving terecht op www.wetten.nl

    Deze link schakelt door naar een officiele site van de overheid en bevat altijd de laatste wetswijzigingen. Je kunt er op allerlei termen zoeken en zien of een bepaalde wet vorige maand ook al geldig was. Zeer handig want er veranderd momenteel veel onder deze regering.

  • Jos van der Sterre

    En deze mevrouw heeft contacten met www.nloo.nl dit is Netwerk Landelijke Ouder Organisaties en dat vind ik ook een goed initiatief. Hier vinden verschiollende disciplines van klachten over onderwijs een centraal punt en kan er hopelijk een binding ontstaan die ouders versterkt in hun streven naar beter onderwijs voor kun kinderen.

    zei de optimist :)

  • Rebekka

    Met de autoriteiten erop wijzen heeft mijn zoon geen gegararendeerde schoolplaats. Dat is voor de volgende. Verder ben ik het helemaal met je eens. Je moet je mond niet dicht houden.

  • Rebekka

    wat me ineens doet denken aan die L*L die de ethiek niet helemaal serieus nam op vorige school van onze zoon, de algemeen directeur. Hij is pas gestopt met algemeen directeur zijn en hij is de politiek in gegaan: CDA de partij die zegt te staan voor waarden en normen…. tja ik weet het niet hoor….

  • marjolein

    Dank je , ga eens kijken

  • Peerke

    De plaatselijke CDA-afdeling inlichten. Ik denk, dat de bevolking niets over zijn kant meer moet laten gaan, wat dat betreft. Kan anoniem per mail.

  • Rebekka

    misschien nog niet eens zo'n gek idee… Maar zouden ze zich er wat van aantrekken????

    Het lijkt me sterk. ook al kan ik mijn verhaal bewijzen, omdat ik alles zwart op wit heb staan.

    Ow en anoniem zal niet gaan, ik denk dat desbetreffende meneer nu nog nachtmerries van me heeft. Hij is dit verhaal echt niet vergeten…

  • s

    as

  • as

    sa