Hoi
Ik weet niet of dit de juiste plek is om het te vragen zo niet dan hoor ik het graag waar ik de vraag wel kan stellen.
Ik heb me een paar maanden geleden aangemeld voor twee opleidingen namelijk verpleegkunde en onderwijsassistente op twee verschllende scholen. Ik ben aagenomen op de opleiding verpleegkunde en heb dit door gegeven aan de school van herkomst daar ben ik gestopt omdat het speciaal onderwijs was voor langdurig zieken kinderen/jongeren. Maar nu heb ik gistren te horen gekregen dat ik een vorm van reuma heb en dat het niet verstaig is om de opleiding verpleegkunde te gaan doen dus nu wil ik graag de opleiding onderwijsassistente gaan doen. Dus ik vanochtend gebeld waarom ik niets meer van de opleiding gehoord had. Krijg ik te horen dat ze me uitgeschreve hebben omdat ze van andere (wie weet ik to op heden niet heb wel een vermoede) gehoord hyebben dat ik aangenoemn ben vooor de opleiding verpleegkunde. Nu is mijn vraag mag een school mij uitschrijven zonder dat ik hen hier over in gelicht heb en zonder mij er van te verwittigen? En wat kan ik hier aan doen?
groetjes chantal