ik ben benieuwd wat er bij jullie allemaal op school naast de lesstof wordt gedaan.
bij ons is het een rommeltje op school,onderwijzers kunnen niet met elkaar door 1 deur.staan in 2 kampen tegen over elkaar.de ene directrice volgt de ander op en nieman krijgt het vor elkaar
mijn kind zit in groep 3 maar je zal soms denken dat ze al met het voortgezet onderwijs bezig zijn.
emotioneel wordt er weinig gedaan,ook knutselen en spelletjes komen weinig tot zeer weinig voor.
nou ben ik benieuwd wat voor leuke dingen bij jullie op de bassisscholen wordt gedaan.
ook worden wij dom gehouden in de problemen op school nou ben ik niet een type dat er zich zomaar bij neerlegt.
ik wil eens wat dingen gaan uitzoeken om zo misschien met ouders een plan te maken zodat onze kinderen weer kind kunnen zijn op school.
moeten wij het allemaal laten gebeuren(dit schijnt al jaren bezig te zijn) of mogen wij ingrijpen en desnoods een schoolinspectie inschakelen.
ik vind het heel moeilijk heb zelfs mijn twijfels of ik mijn kind wel op deze school wil houden.maar ik vind het ook wel fijn dat ze op een rk school zit en zo de dingen van het rk geloof op school meekrijgt.
en natuurlijk heeft ze met heel veel meisjes uit haar klas een leuke band
moet ik haar daar uithalen,og ga ik het aan en kijken of ik meer ouders op mijn hand krijg zodat het weer een frisse en leuke school voor de kinderen word
help wie heeft er ideeen