Ik had een aantal weken geleden gezegd jullie nog even op de hoogte te houden van mijn beslissing.
Wij hebben besloten toch onze dochter naar het bso te laten gaan.Ik ben op de school wezen kijken en heb daar een goed gevoel gekregen,zeker ook het aanbod van lesmateriaal sprak mij aan. Ook merk ik steeds meer dat mijn dochter echt moeite heeft met de leerstof op de basisschool.Ik heb er met mijn dochter over gesproken,en na een emotionele start van dit gesprek kwam hieruit dat ze zelf ook bang was om naar gr 4 te gaan omdat zij denkt dit niet te kunnen.
Dit was voor mij doorslaggevend,mijn dochter heeft nog niet op de school gekeken maar lijkt het geheel te hebben geaccepteerd. Ze verteld het tegen haar vriendinnetjes en die reageren heel lief en belangstellend. Het lijkt wel of ze er naar uit kijkt en het haar rust geeft. Ik hoop dat ik de goede beslissing heb genomen en dat ze net zo gelukkig word op die school als op haar huidige school. Maar ja dat is afwachten.
Ik wil jullie allemaal nogmaals bedanken voor jullie reactie`s ik heb hier veel aan gehad.
groetjes Petra