vluchtelingen uitzet

  • blabla

    Typische linkse ‘groot bek’.

    Ga in de politiek als je het zoveel beter kunt/weet!! Anders niet zo hoog van de toren blazen en je wat meer verdiepen in de politieke geschiedenis. Hoe het allemaal zover heeft kunnen komen! Heeft mevrouw Verdonk nl. NIKS mee te maken!

  • rebekka

    Owkee, nog 1 keer, en dan zeg ik er echt niets meer over… tis wel erg off topic geworden…

    “Alleen al het feit dat de asielstatus bekend was gemaakt, was al gevaarlijk genoeg. Dat gebeurde in twintig gevallen in Congo en in 102 gevallen in 31 andere landen, de meeste ook nog dit jaar.”

    ( http://www.nu.nl/news.jsp?n=642200&c=11&rss )

    Of lees deze pagina eens door….

    http://www.gebladerte.nl/11120f70.htm

    Wat mij betreft kun je zulke “fouten” op het nivo waarop zij werkt niet maken. en vind ik dat er bloed kleeft aan haar handen. Vooral ook dat het stiekum moest gaan….

    “Jij vind het inhumaan wat er gebeurt, ik vind het nog inhumaner wat er gebeurt in hun thuisland. Als ze van jou allemaal mogen blijven, stel ik je voor om een bijbaantje te nemen want iemand zal het gelag moeten betalen.”

    helemaal mee eens dat het inhumaan is wat er in de desbetreffende landen gebeurd. daarom zijn ze denk ik ook vluchteling ;)… Maar daarmee kun je niet goed praten wat hier gebeurd.

    Wat betrefd de kosten: om zo gek veel mensen gaat het niet, het is ook niet door mij bedacht om deze mensen te laten blijven. Verschillende partijen hebben zich daar ook al over uitgelaten. (even uit mijn hoofd weet ik het zowiezo van Pim ?Fortuin en van de SP, maar volgensmij zijn het er nog meer…)

    Tja en dan het stukje over collectes enzo, ik heb daar niet zoveel mee… ik handel naar goede trouw…. en ik ga ervan uit dat het geld goed terecht komt, en zoniet is het dan tijd voor aktie. Want als je niet wat geld in een collecte bus stopt kan het namelijk ook levens kosten… persoonlijk vind ik het vergezocht om dan te praten over schijnheiligheid en over “bloed kleven aan handen”

    ow en als laatste: wil Job Cohen niet goed praten hoor…maar Rita Verdonk dus ook niet.. En zij is nu degene die het beleid uitvoerd.

    Voor degene die zich “blabla”noemt… je zegt dat Rita Verdonk niets met het vreemdelingen beleid te maken heeft??? euh…. is goed hoor…..

    groetjes!

  • blabla

    Lezen m'n beste!

    Ik zeg niet dat zij er niets mee te maken heeft. Ik zeg dat ze met hoe het zo gekomen is niks te maken heeft, dat waren namelijk de linkse politici. Mw. Verdonk is nu minister op deze post en voert een beleid uit. Dát zeg ik.

  • bloblo

    Schande, whauahaha…

    “Jij vind het inhumaan…”

    Een verloedering van onze taal, schande dat u nog zulke fouten durft te maken.

    Ik mag hopen dat geen enkel kind dit mee leest, schokkerend gewoon!

    Zolang ik adem zal ik zulke enorme fouten blijven aankaarten, wat een enorme blunder!

  • Ginny

    Terug on topic: heeft iemand nog een idee om juffie (en daardoor dit gezin) te helpen?

  • ed.

    wij zelf hebben net als u problemen met het uitzettingsbeleid .Wij hebben twee uitgeprocedeerde vluchtelingen un huis ex ama.s.Van uit de overheid werd ons gevraagd deze kinderen toen nog 13 jaar in huis op te vangen.Wij hebben ze liefde aandacht en tijd gegeven over de procedure werd weinig meegedeeld dat was in handen van een advokaat.Nu ze 18 jaar zijn stopt alle overheid bemoeienis en wordt ons verzocht ons terug te trekken de meisjes moeten zich melden bij het coa om geplaatst te worden in een gesloten uitzetcentrum .Daar zal men kijken of ze terug gestuurd kunnen naar hun thuisland.Wat dit voor hen betekend laat zich denken hier vonden ze een thuis vrienden een school etc.maar dat is geen rede ze moeten terug .Van de overheid horen we nu niets geen steun nee nu hebben ze ons niet meer nodig.Het enige wat men kan doen …blijven protesteren zorgen dat er kamer vragen worden gesteld blijven geloven dat wij als nederlanders geen vuile handen maken zoals in de oorlog tegen over joodse fam.We lieten ze afvoeren zonder protest dat was fout blijft fout!!!!!!Ik wens U sukses