somplex

  • saskia

    Mijn dochter krijgt sinds kort somplex op school.

    Ze is net 8 zit in groep 5 enhaald nog steeds allemaal A's voor haar cito toetsen.

    Enomdat ze aangaf dat ze het wel erg simpel vind op school krijgt ze nu dus somplex.

    Nu ben ik op zoek naar infoen vooral ook wat voorbeeldenvan wat het nu precies inhoudt maar kan niks vinden.

    Hebbenjullie misschien wat info voor mij??

    met vr gr Saskia

  • Piet

    zoeken op Google http://startgoogle.startpagina.nl/?start=0&q=somplex

  • saskia

    Daar heb ik al gekeken, maar ik bedoel dus echt voorbeelden en alles wat ik heb aangeklikt staat wel wat info maar niet met voorbeelden erbij.

    Saskia

  • mieke

    Ik zou dat nou gewoon op school vragen!!!!!!!!!!!!!!

  • saskia

    toen ik het vroeg was het ook zondag

    heb wel iets gzien op school maar ben gewoon erg nieuwschierig

  • melissa

    Wat kan ze er zelf over vertellen?

  • Gerard

    En tevens een oefenboekje Nederlands voor jezelf !

    Gerard.

  • saskia

    Sorrie voor de schrijffouten, maar dat is snelheid geweest en niet nalezen.

    Verder dacht ik dat ik op deze pagina wel een serieus antwoord zou krijgen op mijn vraag maar dat is erg ver te zoeken.

    Ik had eigenlijk verwacht dat er op een onderwijspagina wel mensen zouden reageren die bekend zijn met het onderwijs en mij een link zouden kunnen geven waar ik had kunnen zoeken en waar voorbeelden staan.

    En als dat nergens staat dan had dat ook normaal gezegd kunnen worden of gewoon geen reactie.

    Saskia

  • andrea

    Beste Saskia

    Ik zou gewoon op school vragen wat het allemaal precies inhoud en of je een paar bladen mag zien en kopieren, zodat ook jij als ouder

    weet wat je kind op school doet. Ik ben zelf stagiaire in groep 7 en op mijn stageschool gebruiken wij ook somplex.

    De ouders van deze leerlingen hebben ook mogen kijken en zelfs er bij mogen zijn wanneer deze leerlingen met somplex aan het werk waren.

    Vraag het dus gewoon aan de leerkracht dat is veel makkelijker dan via het internet