klas opsluiten

  • Jan

    Zodat zich thans twee lieden hebben aangediend die de pabo achter zich lieten, al dan niet onafgemaakt. Ik kan me zeer wel voorstellen, dat het moeilijk te verteren is dat anderen zich van een aantrekkelijker proza bedienen, proza dat uw primaire en actieve woordenschat blijkens uw reacties verre overtreft. Niets is ook eenvoudiger om iemand aan te vallen op de vorm van zijn boodschap. Maar dat zijn de tekenen des tijds, vrees ik

  • lhg

    Nee hoor mijn Beste, ik word omringd door mensen die knapper lijken, meer verdienen, slimmer zijn en ook aantrekkelijker proza utiliseren dan ik dat kan. Hier heb ik overigens volkomen vrede mee en voel hier dan ook geen enkele frustratie bij(zeker niet na mijn verdieping in het Zen).

    Mijn vorige opmerking was slechts een opmering, een vaststelling, geen verwijt naar u toe hoor ;)

    Ik ben het overigens volkomen met u eens dat dit de tekenen des tijds lijken te zijn en in UW reactie beproef ik wel wat ongemak, anders “vreesde” u er ook niet voor he ;)

  • Rebekka

    * zucht *

    Jammer dat ik niet duidelijk was…..

    Zal het in een iets meer “primaire” taal schrijven:

    LATEN WE GEWOON WEER ON-TOPIC GAAN EN DISCUSIEREN OVER DE INHOUD VAN “ONDERWIJS” IPV HOE GOED JE JE NEDERLANDS VINDT!

  • lhg

    Goed idee, maar laten we wel discusieren met dubbel s dan… ;)

  • jk

    Beste Rebekka

    Dit zijn prikbord verziekers, heel zielig, deze figuren hebben geen leven.

    Het beste is ze gewoon te negeren!!!!!!!!!

    Hopelijk gaan ze dan weer terug naar de taal of single pagina, of misschien kruipen ze terug onder de steen waar ze vandaan komen.

    Ze proberen Zwannie ook regelmatig op de kast te krijgen of M. Lavell meestal reageren zij er ook niet op, het zijn waarschijnlijk steeds dezelfde luitjes maar telkens met een andere alias.

  • angel

    Ik geloof niet dat M.Lavell gauw boven op een kast zit.

    Zijn/haar bijdrage aan deze pagina is altijd zeer bijzonder het zou menigeen zijn hersenscellen moeten prikkelen.