Hoi, ik ben al heel lang niet geweest hier. Misschien kennen sommige mijn verhaal nogwel…ik kon hier nl goed mij ei kwijt (thanks!!) Ik heb 2 jaar geleden enorm veel problemen gehad met onze autistische pleegzoon op school. Hij is zonder opgaaf van redenen naar huis gestuurd en mocht niet meer op school komen. Hij was wel leerplichtig en voor deze school (zmlk) geindiceerd door het REC. Het verhaal klopt voor geen meter en er is zeer onethisch gehandeld door deze school. (het is zo sterk dat ik door diverse aktualiteitenprogramma's benaderd ben om ons verhaal op tv te doen, wil dit echter niet)
Dit was in het kort de voorgeschiedenis.
Nu is het zo dat het nog steeds veel pijn doet wat er gebeurd is… Ik hoopte dat de pijn weg zou trekken, maar helaas dit gebeurd niet. Ik heb een vreselijk gevoel van onrecht wat ons aangedaan is… Ik zit eraan te denken om uit tezoeken of school hiervoor aan te klagen is… Ze zeggen heel vluchtig: ja hebben fouten gemaakt, omdat een school, als ze dat zeggen/toegeven eigenlijk alles kunnen maken. Dit is nooit gemeent geweest en gingen ook steeds keurig door met waar ze mee bezig waren… Zo snel mogenlijk lozen bvan onze zoon.
Het is inmiddels al 2 jaar geleden, en ik vroeg me af… verjaart zoiets? Heeft er iemand ervaring in een soortgelijke kwestie?
alvast bedankt