handleiding

  • michael

    Beste mensen ken iemand mij helpen met het volgende :

    ik zoek al heeeeel lang een handleiding van de basisschool de LEESBALLON 2A

    zou iemand die die een heeft of een ander deel die mij kunnen sturen ,ps die hem nie meer gebruikt ? stuur me maar ff een mailtje dan stuur ik wel het adres waarnaa je het kan sturen

  • angel

    ff?

    enne ga je ook ff vergoeden?

    gewoon qua fatsoen misschien?

  • michael

    licht eraan wat het gaat kosten

  • michael

    tuuurlijk als je zeg wat u of jij onder vergoeden verstaat ( is dat het complete bedrage wat hij kost of wat jij er voor vraagt ) en waar van moet hij dan komen hoevlug heb ik hem dan ?? en ik wet ook nie wat jij onder fadsoen bedoelt ik wil er bet voor betalen maar hoe wilde jij dat doen of aners stuur me maar ff een mailte van een foto van het boek dan weet ik of we het over de zelfde hebben oke ik hoor het wel ? please please laat me ff iets weten ik ben er al heeeeeel naar op zoek

  • een tip

    Het ligt eraan of het licht aan is.

  • angel

    ja dat kan ik me voorstellen …

    dat je het graag wilt hebben

  • michael

    ja da klopt maar hoe ben u er aan gekomen? heeft u hem nog in bezit van vroeger of werkt u er nog mee ,want ik neem aan dat u docente bent geweest of nog bent . mar wat vilde u nou gaan doen het boek opsturen of iets ??

  • michael

    dus jij heb wel zn methode dan en wat wilde jij er nu mee doen dan want je zegt watik er dan voor wil geven of iets en geet antwoord maar verder nx