Rekenmeester

  • Anne

    Mijn zoon in groep 6 is heel goed in rekenen en is met de opdrachten altijd snel klaar, op advies van de juf gaat hij nu Rekenmeester erbij krijgen. Op school word de methode Pluspunt gebruikt.

    Wie kan mij iets meer vertellen over Rekenmeester, ik heb bij de educatieve uitgevers er niets over kunnen vinden.

    Sluit dit aan bij Pluspunt?

    Hoop dat jullie mij iets meer hierover kunnen vertellen.

  • annootje

    rekenmeesters is extra rekenstof. Het is een soort boekje met werkbladen in verhaalvorm. Heel leuk. maar waarom vraag je an de juf niet of je het boekje mag zien , dat is makkelijker dan uitleggen. rekenmeesters kun je naast elke methdoe gebruiken.

  • Anne

    Annootje,

    Dank je voor je reactie. Inmiddels heb ik vanmorgen meer info aan de juf gevraagd,

    Wetende dat ik niet eerder dan vandaag op school kon komen heb ik de vraag hier gesteld om alvast meer info te krijgen.

    Wat ik zelf belangrijk vond is dat het niet hetzelfde is als de sommen en de plustaken van de methode. Die maakt hij ook altijd, maar vind het saai alles van hetzelfde. komt alleen maar met 9 en 10 thuis. Ook als hij niet geleerd heeft voor de aardr. of geschiedenis toets.