help

  • meisje18

    hallo mensen

    ik wist niet zo goed waar ik dit platsen moest dus zet het er maar gewoon bij.

    ik ben een meisje van 18 jaar, ik ben bezig met me autorijlessen.

    nou kreeg ik het vermoeden dat mijn rijinstructeur een oogje op me heeft.

    afgelopen maandag moest ik de auto buiten de bebouwde kom parkeren zodat we de buiten kant van de auto eens konden inspecteren.

    toen we voor de opengeslaagde moterkap stonden moest ik hem vertellen wat ik zag, ineens sloeg hij 2 armen om me heen, daardoor voelde ik me raar dus liep dichten naar de auto toe omdat ik het zogenaamd niet goed kon zien.

    weer terug in de auto wreef hij meerdere malen over me been, voor mijn gevoel iets te lang. hij deed het wel vaker maar ik dacht dat het uit goede bedoeling was. maar hij deed het steeds vaker.

    nu vandaag moest ik weer lessen. maar hji bleek zijn papieren vergeten te zijn thuis dus reden we naar zijn huis, hij vroeg me even mee te komen omdat hij nog wat wilde laten zien. ik zo naief als ik ben, ben ik mee gegaan.

    ik stond er in de gang te wachten. hij liep een aantal keren voorbij en opeens bleef hij staan en lachte hij, hij wilde me zoenen maar ik draaide me hoofd om, waardoor hij me wang zoende, ik klapte een beetje dicht en voelde me erg ongemakkelijk, ik wist niet wat ik moest doen. ik durfde er ook niks van te zeggen, dus ik liep weer naar de deur zodat we veder konden met lessen, veder heb ik hem er ook niet meer op aangesproken en durf het ook niet tegen me ouders te vertellen, ik bedoel gaat hij te ver? en ja wat zou ik nou kunnen zeggen ?

    groetjes

  • ervaren adviseur

    Een dringend advies: licht de rijschoolhouder in en stap onmiddellijk over naar een andere rijschool. Als jij dit niet wilt en de man het toch doet, is het seksuele intimidatie; daarvan kun je aangifte doen bij de politie. Zorg dat hij niet verder kan gaan en dat hij jou als klant verliest. Het is een goed idee om wél je ouders in te lichten! Sterkte.

  • annootje

    idd meteen stoppen bij die intsructeur en je ouders inlichten/ Er zijn andere rijscholen genoeg!!