Welke loonschaal begin ik?

  • Bert

    Hallo,

    ik ben niet werkzaam in het onderwijs. Ik volg wel een 2e graads lerarenopleiding voor het voortgezet onderwijs (deeltijd).

    Ik ben reeds 7 jaar werkzaam bij de overheid. Indien ik als leraar aan de slag ga, kan ik deze 7 jaren meenemen naar het onderwijs zodat ik niet in de laagste loonschaal begin?

    Wie weet het antwoordt?

    Bert

  • Mieke

    nee niet meer!!!

    Een paar jaar geleden ging dat wel

    Tegenwoordig niet meer en begin je gewoon netjes onderaan, net als ieder afgestuurde( PABO/lerearenopleiding)student

  • hg

    hg

  • anissa

    welke loonschaal begin ik?

    ik ben 22 jaar wat is mijn minimumloon.

    ik ben onderwijsassistente en werk 5 dagen per week wat moet ik verdienen.Bert schreef:

    >

    >

  • Patricia

    Hallo,

    Ik werk 9 jaar als onderwijsassistent en begin het nieuwe jaar als docent basisonderwijs. Wat is volgens u het verstandigst om te doen? Ik ben 54 jaar en in maart 55. In maart werk ik tien jaar in het onderwijs. Kan ik gebruik maken van bapo dagen? Als ik drie dagen per werk vervalt dan het recht op bapo dagen? Mijn directeur heeft een aanstelling voor mij voor drie dagen per week. Ik zou dan de ADV dagen ook gewoon werken en krijg die dan uitbetaalt. Wat voor een salaris zou ik dan krijgen volgens u?

    met vriendelijke groet PatriciaBert schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > ik ben niet werkzaam in het onderwijs. Ik volg wel een 2e

    > graads lerarenopleiding voor het voortgezet onderwijs

    > (deeltijd).

    >

    > Ik ben reeds 7 jaar werkzaam bij de overheid. Indien ik als

    > leraar aan de slag ga, kan ik deze 7 jaren meenemen naar het

    > onderwijs zodat ik niet in de laagste loonschaal begin?

    >

    > Wie weet het antwoordt?

    >

    > Bert

  • AK

    Heb 27 jaar in het voortgezet onderwijs gewerkt in Holland. En nu 6 jaar als direkteur in het buitenland. Als ik terug zou keren als directeur voor een basis school met 200/225 leerlingen, in Holland. Wat zou ik op jaar basis verdienen?

  • Nienke

    Anissa, Patricia en Ak;

    Jongens pak de CAO-PO er eens bij daar staat alles in.

    (oa te vinden op de websites van de vakbonden, AOb en CNVO)

  • Flipper

    volgens mij word je eacht anno 2009 i.v.m recessie lager loonschool te accepteren

  • Flipper

    eh sorry loonschaal