www.abrupta.datastars.nl

  • bezorgde moeder

    Hallo,

    Ik kwam op deze site terecht, een harde realiteit wat betreft het onderwijs.

    Een ieder die de behoefte heeft kijk maar eens. Ikzelf vind het herkenbaar m.b.t de schoolgang van mijn eigen kind, die op dit moment in een vergelijkbare situatie zit zoals omschreven in het artikel over hoe betrouwbaar de gegevens zijn over de kwaliteit van het onderwijs. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat onze zoon dusdanig schade heeft opgelopen omdat er aantoonbaar gesjoemelt is met de resultaten van hem tot aan de citotoetsen aan toe. Het is niet alleen erg triest wanneer een kind hiermee te maken krijgt maar je vraagt je wel af hoe het dan zit meer de andere leerlingen en hoe je dit kan stoppen. Want wat er gebeurt is met onze zoon gun ik een ander kind niet toe.

    gr. bezorgde moeder

  • jk

    Link geeft geen resultaat.

  • bezorgde moeder

    Hallo,

    Het is ook te vinden wanneer je op de startpagina bovenin de adresbalk www.abrupta.nl inklikt. Als dit niet lukt weet ik het ook even niet.

    gr. bezorgde moeder

  • MM

    Volgens mij is de gene die die site beheerd ook degene die de gegevens heeft aangeleverd van Child in a Circle. En op die gegeven is dit stuk gebaseerd.

    Zitten wel een aantal waarheden in denk ik.