mentorleerlingen 2 VMBO

  • Charlotte

    Hoi,

    Ik weet niet zeker of ik op het juiste prikbord ben voor deze vraag, maar dat merk ik vanzelf wel…..

    Mijn mentorleerlingen (2e klas VMBO) hebben voor mij een gourmetavond georganiseerd. Ik ben uitgenodigd om samen met hun een avondje op school te gaan gourmetten, zij hebben alles geregeld (incl. officiële uitnodiging voor mij!) en ik ben hun gast en hoef niks te doen!

    Omdat ik dit zo'n ontzettend leuk en ontroerend initiatief van ze vind, wil ik ze graag iets geven om ze te bedanken.

    Helaas ben ik niet de meest creatieve persoon ter wereld, dus tot nu toe heb ik niet echt iets origineels weten te bedenken wat ook nog es niet al te duur is. Kan iemand me een leuk idee aan de hand doen, zodat ik al mijn leerlingen persoonlijk kan bedanken voor dit geweldige initiatief? Het moet alleen wel op korte termijn realiseerbaar zijn, woensdag de 18e is nl de gourmetavond gepland.

    Alvast bedankt!

  • jenny

    ik denk dat een persoonlijke kaart met handgeschreven bedankje al heel veel indruk maakt. Maar stel je vraag eens op het prikbord ouders daar zitten een boel creatieve mensen

  • jk

    Je kunt in de planten en bloemen kassen/winkels klavertjes 4 kopen als je daar dan een leuk briefje/gedichtje bijmaakt dat je ze al het geluk van de wereld zou willen geven maar dat je dat niet kan en het op deze manier probeert.

    Maak een leuke persoonlijke kaart op de computer.

    Bestel bij de banketbakker een leuke taart met tekst en neem deze op de avond zelf mee.

    Haal bij een tuincentrum een hoeveelheid grote keien en beschilder deze en schrijf er de tekst op “voor …… een kei van een mens/leerling”

    Koop in de winkel een potlood pen of schrijfblokje van For ever Friends.

    Koop een doos blanco limonade glazen en zet daar met glasverf een tekst op, b.v. Jan bedankt het was grandioos je kan dan voor elke leerling een eigen tekst verzinnen.

    Koop wat 33cl flesjes frisdrank en spoel daar de etiketten vanaf en vervang deze voor zelf gemaakte etiketten, kun je simpel op de computer maken.

    Ik hoop dat je er iets mee kan. Succes.

  • marion

    geef een steen met de tekst: je bent een kei van een leerling, nog leuker geef een steentje van de geboortemaand (wel wat werk, maar heel persoonlijk)

  • Zwannie

    Maak voor elke leerling een bloem en verstop daarin een pen of potlood.

    De steel: Verstop in een rolletje groen papier een pen of potlood en laat de bovenkant uitsteken (het drukknopje of de gum is het hart van de bloem). Daaroverheen schuif je een gekleurde bloemrozet (waarin in het midden een klein gaatje is gemaakt). Daarop kun je eventueel ook nog iets schrijven (in het rond bijvoorbeeld). Of je schrijft iets op een blad aan de steel.

    Het is een feestelijk gezicht als je de bloemen in een bloempot of vaas zet tijdens het gourmetten.

  • Ome Co

    Zwannie is nog op het kleutersschoolnivo gebleven; verbaast me trouwens niks!

  • Zwannie

    Prikkers zoals jij blijven altijd baby's.

  • angel

    leuk zwannie

    leuk idee

    leuk voor groot en klein

  • angel

    hebben ze niet net nog een ome co opgepakt in Amerika kreeg 111 jaar als ik me niet vergis

  • Ome Co

    Had jij maar zo creatief met jouw leerlingen omgegaan, was je niet zo overspennen geraakt!