avondscholing in groningen

  • bianca

    hallo,

    ik ben een werkende vrouw (40 uur) van 28 jaren jong,uit groningen

    nu heb ik in mijn schooljaren (langgeleden) :) wat teveel om me heen geken, en wat te weinig in de studieboeken, wat ik nu erg betreur omdat ik hierdoor alleen een mbostudie heb afgerond,

    graag wil ik hogerop en zoals ze zeggen is het nooit te laat en ben je nooit te oud om te leren,met andere woorden ik wil graag de schoolbanken weer in,

    ik ben aangewezen op een avondstudie omdat ik fulltime werk en een huis te onderhouden heb, waardoor ik dus niet de luxe heb om een fulltime dagopleiding te gaan volgen

    ik vraag me of als er mensen zijn die weten waar je een goede avondstudie kunt volgen, heb hier en daar al even gekeken, maar haast geen enkele school geeft echt duidelijk aan dat ze avondopleidingen verzorgen, of het ziet er zo dubieus uit dat je je afvraagt als je er wel wat zinnigs leert, wie weet een opleiding die kwaliteit verkoopt in groningen.

    alvast bedankt

    bianca

  • Sonja

    Zou je dan een HBO opleiding willen doen? Dat is behoorlijk zwaar naast een 40-urige baan. Qua studietijd ben je zo'n 28 uur per week kwijt.

    Misschien is een thuisstudie makkelijker te combineren? Ik vind het trouwens goed je te blijven ontwikkelen, je bent inderdaad nooit te oud en je zult zien, je komt er zo weer in. Succes met zoeken.