Montessori Onderwijs

  • angel

    dan kunnen we beter de scholen gaan sluiten als we met deze tijd meegaan.

    eigen scholen gaan stichten zoals gelukkig ook al veel docenten en ouders hebben gedaan niet allen succesvol maar toch mooi vol blijven houden.

  • angel

    och bij 1 van mijn scholen krijgen we biologie les van een plaatselijke boerin

    het lesmateriaal bestaat uit lesboeken uit het jaar 1984 scholtens wristers groningen uitgever(gelukkig niet de batavia periode van scholtens wristers want dan was het nog ouder.

    De biologie boeken bevatten nog echt het materiaal uit deze tijdsperiode knuppelen van zeehondjes neutronenbommen…ach wie weet we kunnen wel weer opnieuw beginnen kernenergie is goedkopen als duurzame energie.

    en de godsdienstjuf geeft levensbeschouwelijk onderwijs…

    daar wordt je toch enigzins triest van het zegt veel over de algemene ontwikkelingen binnen het huidige onderwijssysteem.

    gelijk maar beginnen met stichten van nieuwe scholen

  • angel

    motorische oefeningen…?

    wat een onzin

    ik ken ook een juf die was daar ook mee bezig

    ik heb haar gevraagd of haar eigen motoriek wel OK was/is

  • meester

    Angel schijft:

    daar wordt je toch enigzins triest van het zegt veel over de algemene ontwikkelingen binnen het huidige onderwijssysteem

    Hoe zit het met de algemene ontwikkeling van Angel. Het is immers:

    ….. word je!

    Hoe zit het met de leestekens? Je moet eens stoppen met het kritiek leveren op het niveau van anderen, terwijl je zelf geen zin zonder fouten kunt schrijven.