Scheidegger

  • arthart

    Kan iemand zijn of haar ervaringen over Scheidegger opleidingen aan mij vertellen? Positief of negatief, ik wil het graag allemaal weten.

    Zijn de lessen goed? Is het duur? Dit soort dingen zou ik graag willen horen.

    Alvast bedankt voor de reacties.

    Groet Arthart.

  • malcolm

    Ja dat kan ik.

    Scheidegger staat beslsit NIET bekend omde goedkoopste opleidingen,maar dat komt voornamelijk doordat je indirect meebetaald aan de leraar voor de klas,ook hebben ze een examengarantie,maar ja,als je niks weet,zak je gewoon,logisch.

    De laptobs die je eventueel bij je studie krijgt,althans dat was ONZE ervaring,waren van voor de oorlog.

    De begeleiding is goed te noemen.

  • malcolm

    Belastingtechnische tip: betaal je studie in 1 keer !

    Je krijgt de studiekosten ( ook eventueel gemaakte kilometers ) van de Belastingdienst voor ongeveer 50 % terug het jaar daarop.

  • Karel de Gucht

    Ja, meebetalen van het salaris van de werknemers doet iedere betalende klant bij ieder bedrijf.

  • malcolm

    Ja,maar of dit nu 100 euro is of 500 euro,dat is toch wel een verschil.Ik zeg niets slechts over dit instituut,maar je moet er niet omheendraaien.

  • Natasja

    beste arthart,

    Mijn ervaring (van dichtbij) is dat Scheidegger een gedateerde opleiding aanbiedt voor een te hoge prijs.

    Mijn advies is om ook informatie in te winnen bij en over andere aanbieders van soortgelijke opleidingen.

    Succes!

    Natasja

  • arthart

    Dank jullie wel voor de reacties!

    Voor Natasja:

    Heb je evaring uit eerste hand via een gedane opleiding aldaar of heb je daar les gegeven…?

  • Natasja

    Arthart,

    Ik heb daar geen les gegeven. Mijn vader heeft daar een aantal jaar geleden een cursus gevolgd. Door de vertegenwoordiger werd de betreffende cursus aangeraden. Later bleek dat betreffende programma's (Lotus 123 en nog iets….) bijna nergens (meer) gebruikt werken. Zonde van het geld en de tijd.

    Misschien dat anderen juist goede ervaringen met Scheidegger hebben?

    Groeten,

    Natasja