vervolg reactie op reacties

  • Karin Looijs

    Door hem uit plakkertjes-plakkend-regulier-onderwijs-land te halen hebben mijn partner en ik hem het vertrouwen gegeven dat hij nodig heeft. HIJ MAG ER ZIJN! Daardoor komt het in de toekomst wel goed met hem.

    Er openen meer scholen hun deuren die op een zelfde soort wijze werken. Hier in Brabant zijn er al 10 die ik zo weet op te noemen, die werken vanuit het kind. Zo is er ook al een school binnen het voortgezet onderwijs die op een zelfde wijze werkt.

    Tip; Doe wat je kunt binnen je mogelijkheden maar kies ten alle tijden voor je kind

    Groetjes Karin

  • angel

    helaas is het geschreven gegeven van jou een teken van bijzonder slecht onderwijs in dit land

    ouders zijn dus zeer ontevreden over de huidige onderwijs vorm

    misschien voor de volgende generatie zou het wijs zijn om daar stevig wat veranderingen in plaats te laten vinden.

    wie dat zou moeten doen is de hamvraag.

  • zita

    Hoi Karin,

    Dat een school werkt op een manier waarbij het kind voelt dat hij er mag zijn lijkt me heel belangrijk. Het is erg jammer dat dat op veel scholen niet zo is.

    Nog steeds ben ik erg benieuwd hoe deze scholen er voor zorgen dat de kinderen de dingen leren die nodig zijn.

    Groetjes van Zita.

  • ZZ

    Ben bang dat Karin niet meer reageert. Zal wel niet tegen -tegen argumenten kunnen wat betreft haar ideale school. Jammer, dan moet je niet op een discussie bord je verhaal doen.