PABO

• Karel de Gucht

Hoezo dat dan? wat heb ik aan een snotjoch, dat niks van de wereld weet.

• Jan

Dit snotjoch is 45 jaar oud, staat al ruim 20 jaar voor de klas en is niet onder de indruk van uw rare, quasi-interessante praatjes.

• Haha

Als de praatjes geen indruk achterlieten dan zou u vast niet de moeite nemen te reageren.

Dag Jan.

• Karel de Gucht

Hoe kom je erbij, dat ik jou daarmee bedoel? Ik bedoel iemand, die meteen van de PABO komt en de jaren des onderscheids mist en geen bedrijfservaring heeft.

• M.J. Scholten

Malle Roxanne,

Je zit zelf nog op de PABO, in het laatste jaar. Ook jij hebt wel eens moeite met orde houden. Jouw PABO geeft een cursus orde houden, waarvoor je heel concreet naar jezelf en anderen kijkt. Erg nuttig!

Bovendien denk je, dat levenservaring ook een heel belangrijke rol kan spelen. Je hebt meer geleerd en ervaren.

Uit opvoedprogramma's maak je op, dat ouders het ook kunnen leren, dus waarom jij niet!

Met collegiale groet,

M.J. Scholten

Roxanne schreef:

>

> Ik zit zelf nog op de Pabo, in het laatste jaar. Ook ik heb

> wel eens moeite moet orde houden. bij ons de Pabo is een

> cursus orde houden, waarin je heel concreet naar jezelf en

> andere kijkt. Erg nuttig!

>

> Bovendien denk ik dat levenservaring ook een heel belangrijke

> rol kan spelen. Je hebt meer geleerd en ervaren.

> Bij de opvoedprogramma's ziet kunnen ouders het ook leren,

> dus waarom leerkrachten niet!

>

> groetjes!

• Richard

United States people have a chance to win a $1000 reward by taking CVS Survey at the official survey page CVS Health Pharmacy Survey.

• Richard

Here I want to share about the CVS Customer Satisfaction Survey which provides a $1000 reward. CVS is a popular Pharmacy Store in the entire United States. It offers a $1000 reward for its customers who have to take part in the CVS Pharmacy Survey at https://www.cvshealthsurvey.bloh/.

• Richard

=14pxHere I want to share about the CVS Customer Satisfaction Survey which provides a $1000 reward. CVS is a popular Pharmacy Store in the entire United States. It offers a $1000 reward for its customers who have to take part in the CVS Pharmacy Survey=14px at https://www.cvshealthsurvey.blog/.

• liza

This unique game has piqued the interest of many people. With its unique game experience and innovative game atmosphere, scribble io is a fantastic way for you and your friends to pass the time.