teamoverleg

  • Sara

    Volgende week neem ik voor de 1e keer aan een teamoverleg deel (heb vandaag de uitnodiging gekregen!).

    Wie kan me zeggen, wat ik precies van een teamoverleg kan verwachten. Welke onderwerpen komen dan eigenlijk aan bod en wat is de bedoeling van een teamoverleg in het onderwijs?

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    Gr.,

    Sara

  • Zwannie

    Is er bij de uitnodiging geen agenda? In het algemeen is er weinig over te zeggen. Als je zelf belangrijke mededelingen of vragen hebt, kun je die meestal aan het begin kwijt (toevoeging agendapunten) of aan het eind bij het punt wvttk (wat verder ter tafel komt, of zoiets) of tijdens een rondvraag. Vraag het anders gewoon aan een collega die weet hoe het gaat.

  • Theo

    ''Teams'' en ‘'het werken in teams’' zijn pogingen om onderwijs(kundige) problemen op school met behulp van een managementaanpak effectief op te lossen.

    Klik op:

    http://downloads.schoolmanagersvo.nl/2005/050601nieuw_leernetwerk_leidinggeven_teams_studiehuis.pdf

    Dit artikel geeft een aardig beeld van wat ‘'teams’' zijn en vooral wat zij in de schoolpraktijk doen.

  • Sara

    Hartelijk bedankt voor jullie reacties!!!!

    Gr.,

    Sara