Boekbestelling bij Van Dijk

  • Jet

    Heb voor ons vertrek boeken besteld die er nu nog niet zijn; telefonisch contact met Van Dijk levert ook niets op (kunnen geen bestelling vinden?). Wil best nog een keer bestellen, maar moet ik dan ook dubbel betalen als die eerste van half juli ineens op komt dagen?

    En, als ik nu bestel, hoe lang duurt het dan? De school is inmiddels weer begonnen, en ik begin toch wel stevig te balen hoewel ik er begrip voor heb dat het bij zo'n groot bedrijf wel eens mis kan gaan.

    Iemand ervaring?

    Jet

  • Gerry

    heb je per internet besteld?

    zo ja dan had je een bevestiging moeten krijgen met een correspondentie nr.

    heb je dit niet gehad dan is je bestelling waarschijnlijk niet goed gegaan, wij hebben dit ook al eens gehad mijn dochter had niet op verstuurd gedrukt.

    wij hebben na telefonisch overleg de bestelling op nieuw gedaan en na een paar dagen de boeken gekregen. groeten en succes.

  • jk

    Mijn jongens hebben dit jaar ook boeken van van Dijk, vorige jaren kwamen de boeken van de Rotterdamse schoolboeken centrale.

    Ik vind de boeken van van Dijk erg tegenvallen overal plakkers het zijn echt oude boeken, ziet er niet uit.

    Vorige jaren kregen ze een keurig verzorgd pakket.

    Ze waren wel netjes op tijd, zelfs een week eerder dan beloofd.

    Als ik jou was zou ik ze zo snel mogelijk nog een keer bestellen met de voorwaarde dat je een pakket terug stuurt als het dubbel wordt geleverd.

    Heb jij geen bevestiging gehad van je bestelling?

    Ik heb ze per internet besteld en kreeg een bevestiging per mail.

  • M Lavell

    Klachten over schoolboeken: schoolboekenveelteduur@consumentenbond.nl.

  • ilona L

    wij hadden ze ruim op tijd, ze zien er netjes uit, de faktuur helemaal in orde: ik denk je gewoon pech hebt gehad. Inderdaad moet er een reseringsnummer voorbijkomen, dus als je die niet gehad hebt, zijn ze gewoon niet besteld en mocht het per abuis toch dubbel komen, dan moet daar toch iets aan te doen zijn?

    succes!!!

    groeten. Ilona

  • mirjam

    Een tip voor volgend jaar: probeer je boeken te kopen via bijv. marktplaats, bookmatch enz.

    Vorig jaar en dit jaar heb ik nagenoeg alle boeken 2e hands (particulier) kunnen kopen en wat we niet meer nodig hadden verkocht.

    Het scheelt gigantisch veel geld en de kwaliteit was over het algemeen goed.

  • marion

    nog mooier: bij het inleveren van de boeken werd een boek afgekeurd door van Dijk, sticker erop(afgekeurd) en de ouders zouden de rekening krijgen.

    Kind loopt de aula uit, en…. de sticker wordt erafgehaald, dus het boek weer in de verhuur. Hoe verdien ik makkelijk mijn geld