capabel onderwijs

• tuija

hallo ik heb mij dit jaar in februari ingeschreven bij capabel onderwijs voor de opleiding tot dierenartsassistente naar aanleiding van een inlichtingengesprek heb ik studiefinaciering aangevraagd op 16 april 2005 begon de opleiding ik heb toen nog geen uitsluitsel gehad of ik dat zou krijgenpas op 20 april ontving ik van het IBG een bericht dat de aan vraag niet volledig was er ontbrak een bewijs van inschrijving wat ik pas kreeg op half mei 2005een maand na dat de opleiding was begonnen later hoorden ik telefonisch van het IBG dat de aanvraag was af gewezen omdat ik nog bij een andere onderwijs instelling was ingeschreven ik moet nu het les geld betalen terwijl ik me afgemeld heb per fax op 24 april 2005

ik wou graag weten of er mensen zijn die het zelfde probleem hebben gehad

of andere problemen met capabel onderwijs

• Theo

Het lijkt mij dat je eerst de IB Groep moet vragen wat precies de werkelijke reden is geweest, dat zij je aanvraag voor studiefinanciering hebben afgewezen. Was het omdat het inschrijvingsbewijs voor de opleiding tot dierenartsassistente bij je aanvraag ontbrak of was het omdat je op de datum van je aanvraag voor studiefinanciering nog bij een andere onderwijsinstelling stond ingeschreven? Als deze laatste reden de werkelijke reden van afwijzing is dan ligt de fout toch niet bij Capabel Onderwijs ….? …. Kennelijk heb je je dan te laat bij die andere instelling ‘afgemeld’…….Je moet niet vergeten dat die iandere instelling je afmelding aan de IB Groep moet doorgeven. Dit duurt toch zo 1 of 2 werkdagen. Daarbij komt nog de tijd die de IB Groep nodig heeft om je afmelding in hun administratie te verwerken.Bij elkaar duurt alles tenminste enkele werkdagen. Als ik mij niet vergis, was 24 april 2005 een zondag……….

Overigens, het is gebuikelijk dat een onderwijsinstelling je pas (definitief) inschrijft als je het lesgeld hebt betaald of met die instelling een betalingsregeling (bijvoorbeeld een betaling van het lesgeld in maandelijkse termijnen) hebt afgesproken.

.

• aicha

hey , ik heb ook groter probleem met capabel ik was op09-03-2010 begonnen met spw3 bij capabel maar ik werd ziek toe heb ik me uitgeschrijven op 28-03-2010 nou hoo ik van hun dat ik 2.860 euro aan hun moet betalen als les geld ik voel me opgelicht heeft iemand nog wat tip over hoe ik dit kan aanvecht

• shanna

Hallo

Ik zit in een zelfde soort situatie.

Ik wou de opleiding PW4 gaan doen.

Ik heb een aantal gesprekken te hebben gehad met E.Dijkstra in Leeuwarden, in deze gesprekken had ik meerde malen aangegeven dat ik eerst de introductiedag van 28 okt wou afwachten.

Hij gaf aan dat ik mij wel moest gaan inschrijven voor de introductiedag, anders mocht ik hier niet naar toe. Dit heb ik gedaan en verder niks meer gehoord.

Nu vielen er zaterdag 2 enveloppen door de brievenbus dat ik ben aangemeld, ik heb inderdaad ook gelezen dat je nu een deel van de opleiding moet gaan betalen.

Ik ga dit aanvechten want ik betaal hun geen cent..

Hoe is het met jou afgelopen aicha?

gr shanna

• Fatiha

Hoi Shanna,

Hoe is het afgelopen bij jou?

Ik heb me helemaal niet aangemeld voor die opleiding en krijg opeens allemaal brieven thuis gestuurd.

Meteen gebeld en die mensen gaven aan en nu moet je wel annuleringskosten betalen?

Ik weet me god niet hoe ze aan mijn gegevens zijn gekomen,heb aangifte gedaan van gegevens/internet fraude.

En moest de school bellen voor een kopie van inschrijving,weigerde ze te geven en werd anbormaal aanmgesproken.

Heb jij nog wel annuleringskosten moeten betalen?

• fatiha

Hoi Aicha,

ik zit in dezelfde dillema word er gek van.

Heb jij het nog op kunnen lossen?

Of heb je gewoon moeten betalen?

• Timothy

Het kan helpen om contact op te nemen met andere studenten retro bowl die mogelijk soortgelijke problemen hebben gehad.

• otisjame

Use the Basketball Stars coins you earn to upgrade your player’s abilities and equipment. Improving your player’s skills can enhance your performance and increase your chances of winning matches.

• Lyly9x

Incredibox has become my musical playground, where I can let my creativity run wild. The game’s ability to let me effortlessly mix and match beats and sounds is both fun and fulfilling. I’ve especially enjoyed exploring the different themes, like the vibrant beats of V5 Brazil and the serene melodies of V6 Alive. It’s impressive how such a simple interface can lead to such complex and enjoyable musical compositions. Incredibox is not just a game; it’s a personal outlet for my musical creativity.