HBO Bachelor personeelsmanagement

  • Jenny

    Heeft iemand ervaring met het opleidingsintituut NCOI? Ik wil graag de 3 jarige HBO Bachelor Personeelsmanagement opleiding volgen. ISBW geeft deze cursus ook, maar het programma bij NCOI spreek mij meer aan.

    Heeft iemand deze opleiding gevolgd en ervaring met NCOI of ISBW?

    Bedankt.

  • Theo

    Wat betreft ISBW, klik op

    http://www.pwnet.nl/rubriek.jsp?art=97908

  • Theo

    Een aanvulling:

    Klik op:

    http://www.prikpagina.nl/search.php?f=2&globalsearch=0&search=ISBW&match=1&date=0&fldsubject=1&fldbody=1

  • Jenny

    Beste Theo,

    Geweldig!! Bedankt voor de informatie!

    Groetjes,

    Jenny

  • Emiel Beerkens

    Hoi Jenny,

    ik ben vorige maand geslaagd voor de opleiding HBO Personeelsmanagement aan de NCOI Hogeschool. Ik ga zsm verder om zo de Bachelorgraad te halen.

    Ik kan NCOI absoluut aanraden, omdat: 1. De docenten over een uitstekende kennis en ervaring beschikken. Docenten zijn NIET in dienst van NCOI en worden direct verwijderd als ze een gemiddelde beneden 8 scoren van hun studenten. 2. De bijeenkomsten bestaan grotendeels uit discussie en brainstormsessies met medestudenten, voor mij DE reden om met NCOI door te gaan. 3. De lesstof wordt zo veel mogelijk toegespitst op de dagelijkse praktijk van de studenten. 4. Ook je moduleopdrachten doe je over je dagelijkse werk. Dus je doet je werk, wat je toch al moest doen, maar dan onder begeleiding van een docent en medestudenten en wordt hierop beoordeeld voor je cijferlijst. 5. De studiebelasting voor huiswerk ligt zo rond de 6 à 10 uur per week en dus goed te combineren met je werk. 6. Na aftrek van subsidies (mits in de goede branche werkzaam) is de opleiding bijna gratis voor je werkgever omdat de opleiding geaccrediteerd is bij de NVAO en dus goedgekeurd door het ministerie OCW. Heb je nog aanvullende vragen dan kun je me mailen. In elk geval veel succes gewenst.

  • Ronald

    Hoi Emiel,

    Allereerst natuurlijk gefeliciteerd.

    Ik volg ook via het NCOi de module personeelsmanagement en ben bezig met de module opdracht. ik loop tegen een paar dingen op misschien kun jeij me helpen?

    hoe heb je het opgezet en heb je alle onderdelen aangesneden?

    alvast bedankt

    Ronald

  • kitty

    Beste Emiel,

    Ik ben sinds een aantal weken begonnen met de opleiding HBO Personeelsmanagement van het NCOI.

    Vind het een erg leuke opleiding, maar vraag me wel af hoe zij graag de module opdrachten zien. Qua indeling etc.

    Zou je mij een voorbeeld kunnen mailen van de opzet? Mij tips kunnen geven. Heb er nu nl. helemaal geen idee van hoe ze het graag willen zien.

    Ga niets overnemen, maar wil een indruk krijgen.

    Hoop snel een reactie van je te mogen ontvangen.

    Groetjes,

    Kitty

  • Lucia Opdam

    Emiel Beerkens Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi Jenny,

    >

    > ik ben vorige maand geslaagd voor de opleiding HBO

    > Personeelsmanagement aan de NCOI Hogeschool. Ik ga

    > zsm verder om zo de Bachelorgraad te halen.

    > Ik kan NCOI absoluut aanraden, omdat: 1. De

    > docenten over een uitstekende kennis en ervaring

    > beschikken. Docenten zijn NIET in dienst van NCOI

    > en worden direct verwijderd als ze een gemiddelde

    > beneden 8 scoren van hun studenten. 2. De

    > bijeenkomsten bestaan grotendeels uit discussie en

    > brainstormsessies met medestudenten, voor mij DE

    > reden om met NCOI door te gaan. 3. De lesstof

    > wordt zo veel mogelijk toegespitst op de

    > dagelijkse praktijk van de studenten. 4. Ook je

    > moduleopdrachten doe je over je dagelijkse werk.

    > Dus je doet je werk, wat je toch al moest doen,

    > maar dan onder begeleiding van een docent en

    > medestudenten en wordt hierop beoordeeld voor je

    > cijferlijst. 5. De studiebelasting voor huiswerk

    > ligt zo rond de 6 à 10 uur per week en dus goed

    > te combineren met je werk. 6. Na aftrek van

    > subsidies (mits in de goede branche werkzaam) is

    > de opleiding bijna gratis voor je werkgever omdat

    > de opleiding geaccrediteerd is bij de NVAO en dus

    > goedgekeurd door het ministerie OCW. Heb je nog

    > aanvullende vragen dan kun je me mailen. In elk

    > geval veel succes gewenst.

  • lucia

    Goedemorgen,

    Ik ben sinds vorige week aan de opleiding HBO Personeelsmanagement begonnen, nu ben ik gewend om samenvattingen te maken hetgeen best veel tijd in beslag neemt en om nou het wiel opnieuw uit te gaan vinden lijkt me niet echt handig..

    Heeft iemand een samenvatting van het boekje ‘De kleine gids sociale zekerheid 2012.twee’?

    Mocht iemand nog een samenvatting nodig hebben van het boek arbeidsrecht in synergie met HRM dan kunnen wen elkaar maar misschien helpen.

    Tevens de vraag heeft iemand proef examens hetzij oude examens die als zodanig gebruikt kunnen worden van de module arbeidsrecht en arbeidswetgeving van de NCOI, zodat ik me in ieder geval op de vraagstelling kan voorbereiden?

    Ik hoor het graag, fijne vrijdag

    Gr lucia

  • Hayat

    Hallo allemaal,

    ik ben 12 april begonnen met de opleiding Sociale zekerheid en moet nu een moduleopdracht personeelsmanagement maken. Ik zou het fijn vinden als er iemand is die mijn zijn/haar verslag zou kunnen sturen om als voorbeeld te gebruiken. Ik zal zeker geen plagiaat plegen.

    alvast bedankt

    groetjes,

    aktaou@hotmail.com