Hallo,ik heb mijn dochter zelf laten testen na aanleiding van een gesprek op school op mijn verzoek, waarop bleek dat ze over de hele linie D en E scores had,bij de citotoetsen..Voor rekenen had mijn dochter wel oefeningen die ze mee naar huis kreeg,maar ik wist verder nergens van.Ik vond haar spelling wel slecht en had ook een half jaar terug gevraagd,is dat normaal of loopt ze achter.Nooit meer van gehoord.Nu vlak voor het eind van het jaar liep ik dus weer naar binnen en kreeg deze scores onder mijn neus,met de opmerking,och,we blijven eraan trekken,maar we voorzien niet zo veel problemen.We hebben wel overwogen om haar te laten zitten.
Nu heb ik haar laten testen en bleek mijn dochter, groep 4,een gemiddeld i.q van 83 te hebben.Mag ik school verwijten nooit sbd te hebben ingeroepen,mij meer informeren en nu dus ook nog van niks weten en haar maar door laten medderen?Moet een kundig leerkracht dit opvallen(ze had notabene de directeur als leerkracht)Graag snel antwoord,ivm bijna schoolvakantie