van vmboT naar Havo!!!

  • ZZ

    Succes anha, ik hoop voor jou en je zoon dat het gaat lukken allemaal;)

    Gr,

  • ivon

    ja ik probeer me er nu even in te berusten maar ik weet dat de proefwerken van de proefwerk week meetellen voor volgend jaar en die waren allemaal goed dus het kan niet anders dan dat de cijfer omhoog moeten gaan bij het eerste raport en dan sta ik er gewoon op dat zij hun beloft nakomen en er terugeplaats wordt naar h/v het kromme is ook nog eens dat er op deze school geen tl/h is dus alleen vmbo tl

  • anha

    Dank je maar vind het ook niet erg als hij dit afmaakt hoor heb het idee dat hij nu op de T goed zit. maar we zullen zien.

    groetjes anha.

  • robin of niet niet soms!

    ik blijf misschien zitten van 3 havo naar 3 vmbo-t

  • Marto

    Een VMBO leerling is niet automatisch een HAVO leerling.

    Ik heb hier, als docent, positieve en negatieve ervaringen mee. Het is vooral een groter abstractieverogen dat van de leerlingen gevraagd wordt. Sommige leerlingen zijn gebaat bij de meer praktische weg via het MBO.

    Bij de keuze is het van belang hoe groot de ambitie van de leerling is en niet die van de ouders! Deze bepaalt de mate van succes op de HAVO.

  • Halil

    Nou uw zoon moet op het vmbo-t gemiddeld 7.5 staan volgens mij is 7.5 nu een bespreekgeval , bij 8.0 gemiddeld

    kun je direct doorstromen naar de havo , als je bijv, 7.6 staat voor je 2de rapport en bijv. 6.8 voor 1ste wordt je volgens mij niet in een havo klas gezet..

    Muziek/Gym/Kunstvakken Tellen volgens mij niet mee..

    IK DENK dat ze naar Wiskunde en NL het meest kijken

    Ik hoop dat dit helpt

    Groetjes,

    Halil