afslanken

  • Hubert Martis

    Wie heeft er nog nooit van gehoord?

    Herbalife voeding voor

    Gewichtsbeheersing

    Vitaliteit

    Sportprestaties

    Een persoonlijk programma voor jong en oud.

    Begeleiding waar nodig om je doel te bereiken.

    Of je nu wilt aankomen, afslanken, fitter wilt zijn of je sportprestaties wilt verbeteren.

    30-dagen-geld-terug-garantie als je binnen

    30 dagen geen merkbaar resultaat hebt!

    BEL VOOR INFORMATIE MET

    New Lifestyle

    Hubert en Goretti Martis

    0645798306

  • josje

    belachelijk!!!!!!!!!!!!!.

    het enige wat snel gewicht verliest is je portomonnee!!!!

    en ik spreek uit ervaring.

    trouiwens, je zit op de verkeerde prikpagina of is het zo dat op het forum waar je wel moet zijn iedereen die rotzooi al kent en dat je het daarom hier maar probeert om als distribeur je portomonnee te spekken?

  • ZZ

    Spam! heet zoiets.

    Even klikken onderaan de pagina. 3x en het bericht is verdwenen. Dus doe ff mee.

  • lklklk

    Cocaine!

    Dit is echt heel slecht spul, verscheidene mensen zijn er al aan overleden en het doet dus de gezonheid zeker geen goed!

  • Cindy

    Hallo allemaal.

    Ik wil niemand de grond inboren,maar Herbalife is zeer slecht.

    Mijn zus begon er mee en verloor snel 15 kilo,ze moest er flink honger

    voor lijden maar dat had ze er voor over.

    Toen ze haar streefgewicht had bereikt stopte ze met de Herbalife,en ging

    ook heel verantwoord eten,maar de kilo`s vlogen eraan!

    Dit is echt heel slecht!

    Als je af wilt vallen en je wilt dit niet in je eentje doen,dan kan je ook eens

    naar de weight watchers gaan.

    Je mag heel veel blijven eten,en de bijeenkomsten zijn ook heel gezellig.

    Ik ben er 20kilo mee af gevallen,voel me er hartstikke goed bij,en ik kan

    gewoon lekker eten!

    Groetjes Cindy

  • ZZ

    Het feit dat ze hier reclame moeten maken zegt al genoeg.

    Als je af wilt vallen moet je je eet-patroon veranderen. De beste manier om dit te doen is de hulp inschakelen van een gediplomeerd dieëtiste! Dit kan via de huisarts.

  • Angelique

    Herbalife = binnen 30 dagen, 15 kilo eraf en de daarop volgende 30 dagen je eigen gewicht terug en 30 kilo erbij op. Mijn schoonzus is van maat 46 naar maat 38 gegaan. En nu weegt ze 115 kilo en moet haar kleding zelf maken omdat er nergens leuke kleding te krijgen is in haar maat. En dat alleen maar omdat ze gestopt is met die pillen. Volgens degene die haar herbalife verkocht, had ze beter haar boterham kunnen laten staan i.p.v. de pillen.

    Over vitaliteit…. die lui van herbalife proberen zelfs nog mensen met de vreselijkste ziektes, pilletjes met visolie aan te smeren onder het mom dat hen dan een wonderbaarlijke genezing staat te wachten.

    Eet gezond en regelmatig, beweeg voldoende en wees tevreden met jezelf. Op de lange duur is dat het enige dat helpt.

  • Angelique

    Acupunctuur helpt hierbij ter ondersteuning van een gezond dieet en evenals een dieetiste wordt dit vergoed door het ziekenfonds (75 -100% afhankelijk van de verzekeraar). Stukken goedkoper dan die troep van Herbalife;)