Mijn dochter geeft a.s. zondag haar kinderfeestje.
Ze mocht de uitnodigingen aan het einde van de morgen meegeven aan de kindjes die uitgenodigd waren. 2 uitnodigingen bleven echter in de mand (bij de dingen die uitgedeeld worden voor ze naar huis gaan) liggen, want die kinderen waren nog op vakantie. Gistermiddag wilde mijn dochter ze weer meenemen, zodat we ze bij desbetreffende kinderen konden bezorgen. Toen bleken de uitnodigingen verdwenen. Volgens de juf zijn ze meegenomen (juf gebruikte het woord “gestolen” maar we hebben het hier over kinderen van 5/6 jaar) door een ander kind dat ook zin had in een feestje. Wat doe ik dus wanneer er een ander kind op komt dagen in plaats van de 2 die op vakantie waren? Wat moet ik hier mee?
Normaal stuur ik de uitnodigingen per post, maar de klassenlijst klopte niet meer door een aantal verhuizingen en nieuwe kinderen halverwege het jaar. Verder worden de meeste kinderen 's middags opgehaald door de oppas en die ken ik niet allemaal. Van de juf mocht het in de klas uitgedeeld worden. Verder stond het “mandje” bij juf op het bureau, dus in het zicht.
Wat moet ik hier nu mee?