Op de school van onze kinderen heb je verschillende werkgroepen waar je je aan het begin van het schooljaar voor op kunt geven. Vandaar dat je er in de loop van het schooljaar niet meer tussen komt.
Ja, de rest van de ouders was ook boos. Nee ik ben niet overbezorgd, niet meer dan een ander tenminste.
Ja ik denk er ook over om mijn kind mee te laten gaan, maar in ieder geval niet zonder eten en drinken. En nee, ik ben niet de enige moeder die er zo over denkt.
verder heb ik mijn kind nog nooit ziek gemeld wanneer dat niet zo was, ze zijn zelfs het afgelopen jaar allebei nog maar een dag thuis gebleven alleen omdat ze buisjes hebben gehad. ik hoef een andere moeder niet te vertellen dat ze een slecht voorbeeld geeft, dat is haar zaak, ze deed me alleen een paar ideen aan de hand.
Verder zijn er veel goede leraren op de school, alleen hebben mijn twee oudste kinderen vorig jaar en afgelopen jaar pech gehad. Wanneer het allemaal domme, onwetende en eigenwijze kwezels waren geweest dan zaten ze niet meer op deze school. Trouwens, de onderwijsinspectie is inmiddels ingeschakeld voor desbetreffende juf en de zorgcoordinator, en aangezien ze geen individuele gevallen behandelen kunt u zich voorstellen dat dit een initiatief is van een hele klas.
wat fijn dat u zo'n ouder bent die alles voor elkaar krijgt. Zullen uw kinderen vast heel erg trots op u zijn en een fijn leven op school hebben.
Heb ik ook een vraag voor u: Kunnen uw kinderen in uw ogen wel iets goed doen? Of geeft u alleen af op mensen hier op dit forum?