zijinstroom?

  • Theo Lamballais Tessensohn

    Sans, ik heb een achternaam die uit twee delen bestaat. Welk bezwaar heb je toch tegen het vermelden van een (volledige) voor - en achternaam? Hoe heet jij? Bang om je volledige naam te noemen?

    Theo Lamballais Tessensohn

    >

    > Sans, heb je niets beter te doen dan het plaatsen van een

    > flauwe reactie???

    >

    >

    > TheoSans schreef:

    > >

    > > Wie zijn zoon?

  • Sans

    Ik vind het regentesk.

  • Theo

    Beste Sans,

    Wat ben je een meester in het geven van onbenullige antwoorden / reacties op vragen die in dit forum worden gesteld. Je reactie op de vragen van Kees vind ik ronduit belachelijk. Ga je schamen en doe je huiswerk over.

    Jij noemt de vermelding van mijn volledige naam een ‘overkill’, regentesk. Ik vraag mij af of je de PRECIEZE betekenis van deze woorden kent en of je weet in welke context je deze woorden kunt gerbuiken.

    Jij adviseert mij om ‘'baron’' toe te voegen. Waarom? Met de adel(stand) heeft mijn naam niets te maken. De twee delen van mijn naam zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het is een ‘ondeelbare’ naam. Net als Sans.

    Is Sans je echte voor / achternaam? Kom op wees volwassen en laat het mij weten! Ik ben benieuwd.Het vermelden van alleen een voornaam maakt op mij een nogal kinderlijke indruk. Leuk op een verjaardagskaart, maar niet onder een bericht. Hoe beoordeel je trouwens de vermelding van ‘'voorletter en achternaam’ door sommige forumleden? ‘'Overkill’', regentesk?

    Groet

    Theo Lamballais Tessensohn (geen baro, geen hertog en ook geen graaf).Sans schreef:

    >

    > Ik vind het regentesk.

  • Sans

    Ik gebruik de woorden zoals ik wil en niet zo boos worden, meneer de baron, anders raakt uw paard van streek.

  • Theo

    Opperstalmeester Sans,

    Ik ben niet boos. Ook niet verdrietig. Ik heb je bijdragen in dit forum gelezen. Je bijdragen vind ik van een uitzonderlijk hoge intellectuele kwaliteit. Vooral je bijdragen in de TI-83 plus grafische rekenmachine vind ik bijzonder amusant. Klasse!!! Ga zo door!!! Hulde!

    Ik stel voor om onze discussie voort te zetten! Stuur alles wat je dwars zit naar

    mijn @-adres: doxa@wanadoo.nl

    Met de meeste hoogachting voor uw verbale talenten.

    Theo Lamballais Tessensohn

    Sans schreef:

    >

    > Ik gebruik de woorden zoals ik wil en niet zo boos worden,

    > meneer de baron, anders raakt uw paard van streek.

  • Sans

    Weledele Baron,

    We mailen toch reeds hier. En wat zou mij dwars moeten zitten, dat door den adel kan worden opgelost?

    Sans markgraaf von Mecklenburg Vorpommern.

  • Karin

    Nou,erg bedankt voor zo'n positieve reacties. Wel eens gehoord van ontwikkeling?

    Uit jou reactie lees ik dat jij je roeping in ieder geval gevonden hebt?!?!?

  • Karin

    Even een bedankje voor de snelle reactievan mensen. Heb de nodige info aangevraagd en ga scholen bellen.

  • PH

    Theo trek het je niet aan; hij is op andere prikborden ook als een debiel bezig.

  • Robbie

    Ik hoop dat je geen Nederlands zult gaan geven…..